Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 04-12-2016, imieniny Barbary, Jana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Remont Lidla ul.Ogólna Remont Lidla ul.Ogólna

PKO BP - Złoty Oddział

Oddział Centrum PKO BP w Elblągu, jako jedyny w woj. warmińsko - mazurskim został wyróżniony godłem promocyjnym "Złoty Oddział" Konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców.

Wyróżnienie to zostało przyznane za największą zmianę w zakresie jakości kompleksowej obsługi przedsiębiorców i największy postęp w kształtowaniu wizerunku przyjaznego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Elbląski oddział będzie teraz mógł przez najbliższy rok korzystać na korespondencji, w reklamie oraz we wszystkich materiałach promocyjnych godła promocyjnego, składająccego się z tytułu "Złota Odznaka" oraz loga konkursu z dopiskiem "Złoty Oddział". Organizatorem konkursu jest Krajowa Izba Gospodarcza, Polsko-Amerykańska Fundacja Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw i Warszawski Instytut Bankowości. Wręczenie nagród odbyło się 24 stycznia w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie, na które zaproszono m.in. przedstawicieli rządu, prezesów największych polskich banków oraz znanych ekonomistów zajmujących się bankowością.
     Celem konkursu jest zwiększenie współpracy pomiędzy bankami i małymi przedsiębiorstwami oraz podniesienie kultury kredytowej i poziomu usług finansowych w Polsce.
     W grudniowym rankingu tygodnika "Polityka" PKO BP zajął pierwsze miejsce jako bank najbardziej przyjazny klientom. W rankingu oceniono ilość placówek, opłaty związane z otwarciem i prowadzeniem rachunku, ofertę kredytową i nominalną cenę kredytu oraz czas w jakim można go uzyskać. W tym rankingu PKO BP zdobył najwięcej punktów - 83 na 100 możliwych.

IG
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama