W związku z trwającymi zmianami nazw ulic Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina o obowiązku aktualizacji adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji przez osoby pobierające świadczenia, których taka zmiana dotyczy.
W najbliższym czasie rozpocznie się wysyłka informacji PIT do wszystkich osób pobierających świadczenia, a także decyzji o waloryzacji świadczeń emerytalno-rentowych. Z uwagi na ten fakt, prosimy o jak najszybsze dokonanie aktualizacji danych. Zagwarantuje to, że wszystkie ww. dokumenty dotrą do Państwa bez zbędnej zwłoki.
Aktualizację danych dokonać można osobiście w placówce ZUS-u, poprzez Platformę Usług Elektronicznych oraz pisemnie poprzez korespondencję listowną.
Aktualizację danych dokonać można osobiście w placówce ZUS-u, poprzez Platformę Usług Elektronicznych oraz pisemnie poprzez korespondencję listowną.
Anna Ilukiewicz, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa warmińsko-mazurskiego