UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Czy pan Struk i pan Wcisła to przypadkiem nie koledzy z Platformy? Coś tu śmierdzi. Aż dziw, że ten niezwykle dobrze poinformowany portal tego "nie zauważył".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    łopserwator(2016-10-20)
  • @JerzyWcisła - Eksperci nie potrafiący czytać ze zrozumieniem wystarczająco "dobrze" świadczą o intencjach Pana marszałka - może zamiast tego od razu wybudować przez mierzeję autostradę dla ruskich czołgów coby szybciej podjechały pod dom Pana marszałka?
  • Co tego Struka obchodzi przekop. ? Bo jego szacowny Gdańsk nie będzie miał z tego żadnych korzyści. Może to kumpel burmistrza Krynicy M?.
  • @Jerzy Wcisła. Bez przekopu Halex przewiózł 800 tys ton węgla i mógł przewieżć dwa razy tyle, tylko nie płacił stosownych podatków i Polskie Państwo zamknęło biznes. Na razie nie ma nadziei na strumień towarów wielkości 3 miliony ton więc pogłębianie rzeki Elbląg do głębokości żeglownej 5 metrów to nieodpowiedzialny koncert życzeń. Hero (Heronim Zabiełło)
  • @Jerzy Wcisła. Bo nie jest problemem przy obecnej infrastrukturze przewieźć 3 miliony ton towarów. Problemem jest jak wyprodukować (ewentualnie co kupić) aby było 3 miliony ton. Zwracam uwagę pana senatora że statki o zanurzeniu 5 metrów już nie pływają do Kanady i towary sprowadzane na podstawie umowy CETA nie będą transportowane przez Elbląg. Hero (Heronim Zabiełło)
  • Zabiełło ty się mądrzysz jak Jagiełło ty się chłopie znasz ale na tratwach do spławiania drewna a nie na statkach morskich zapewne puszczałeś je w wannie ludzie nie macie pojęcia to nie dyskutujcie i nie szerzcie głupoty i tak jej pełno wokół sami specjaliści
  • @bbbt - Chłopie 0 pojęcia masz
  • nikt konkretnie nie podał jakie towary skąd dokąd będą przechodziły przez port w Elblągu.
  • Tylko częściowo się z Panem zgadzam. 3 mln ton przy moście, który nie zawsze można otworzyć (zależny np. od poziomu wody) nie będzie łatwo. Potrzebne są i inwestycje w samym porcie, np. obrotnica. A co do ładunków? Właśnie dlatego zawsze łączę kanał z udrożnieniem Wisły, bo ma Pan rację, Elbląg nie będzie "celem" dla 3 mln ton ładunków. One muszę zostać dalej wyekspediowane.
  • do: Hero (Heronim Zabiełło). Zgadzam się z Panem, że Rosja to partner nie do końca przewidywalny. Ale w gospodarce zawsze istnieje ryzyko, że politycznie ktoś zakręci kurek. Tak, jak np. PiS zakręcił tym, którzy nastawili się na elektrownie wiatrowe. Nieważne, co kto myśli o wiatrakach, istotne, że jedna ustawa odwróciła przez wiele lat budowany przemysł (takze w dawnych halach stoczniowych)
  • Kalkulacje przeładunkowe zrobiono na zasadzie "zbudujemy port na 3 mln. ton a zanim budowa się skończy przyjdzie inna opcja polityczna którą oskarżymy o nieumiejętność wykorzystania inwestycji". Bo czy w Elblągu kogoś rozliczono za budowę nieczynnych Zakładów Mięsnych przy ul Mazurskiej, budowę portowego terminalu pasażerskiego pod mostem Unijnym, budowę najlepiej oświetlonej w Elblągu ulicy do nikąd na Modrzewinie, restauracji w Ratuszu przy ul. Stary Rynek, itd. , itd. Hero (Heronim Zabiełło)
  • Zapomniałeś Hero o tramwajach długości 30 metrów przewożących średnio 3 pasażerów w środku.
Reklama