UWAGA!

Pozycjonowanie stron internetowych: najczęściej popełniane błędy

 Pozycjonowanie stron internetowych: najczęściej popełniane błędy

Każdy szanujący się właściciel bloga, portalu czy innej strony internetowej powinien zainwestować w jej pozycjonowanie, czyli działania mające na celu podnieść jej pozycję w rankingu wyszukiwań Google. Bezpośrednim celem pozycjonowania jest poprawa wszystkich tych elementów, które mają wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jakie są najczęstsze błędy obserwowane w zakresie SEO.

Nikt nie odbierze mi pierwszego miejsca w rankingu
       Niektórym wydaje się, że po zajęciu pierwszej pozycji na liście wyników wyszukiwań danej frazy można przynajmniej przez jakiś czas spać spokojnie, bo nikt nie jest w stanie nas wyprzedzić. Nic bardziej mylnego. Zmiany w rankingach zachodzą cały czas z racji tego, że Google co jakiś czas zmienia algorytm, a poza tym konkurencja również podejmuje działania celem poprawienia własnej pozycji. Trzeba nieustannie pielęgnować swoje miejsce a nie oszukiwać się, że już zawsze będziemy najlepsi.
      
       Raz a dobrze
       Kolejnym błędnym przekonaniem jest, że jeśli tylko podejmiemy odpowiednie działania w zakresie pozycjonowania to dana witryna już zawsze będzie pojawiać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwań. Niestety to tak nie działa. Praktycznie w każdym wypadku utrzymanie strony wymaga prowadzenia działań na bieżąco. Poza tym nie tylko pozycjonowanie fraz się liczy. Musisz w taki sposób redagować treści i dobierać grafiki, aby odbiorca po zapoznaniu się z nimi miał ochotę w przyszłości wrócić na Twoją stronę.
      
       Podążanie według schematów
       To najczęstszy błąd debiutantów prowadzących działania związane z pozycjonowaniem strony na własną rękę. Jeśli dopiero zaczynasz swoją karierę w e-biznesie to co tu dużo mówić – nie masz ani doświadczenia ani wiedzy w tym zakresie. Wszystkie działania SEO oparte są na testach, wiedzy czy obserwacjach, gdyż na temat funkcjonowania algorytmu wyszukiwarki tak naprawdę nie posiada nikt. Oczywiście możesz mieć dobrą intuicję, dzięki czemu uda Ci się wznieść stronę na wyżyny, jednak są to pojedyncze przypadki.
       Zamiast wyrzucać pieniądze w błoto i marnować czas na wykonywanie czynności nie przynoszących pożądanych rezultatów, korzystniej jest poprosić o pomoc specjalistów z SEO Agency London, którzy opracują dla Twojej strony indywidualny schemat działania, według którego będą podążać. Ty będziesz jedynie na spokojnie obserwować, jak Twoja widoczność online zwiększa się, a co za tym idzie rodzi się większe zainteresowanie Twoim biznesem.
      

       ---- reklama -----

      
Redakcja

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie