Niedziela 09-12-2018, imieniny Wiesława, Leokadii
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek

Radni zadecydują

W czwartek (12.01) radni mają podjąć uchwałę lokalizacji obiektu handlowego o dużej powierzchni sprzedażowej, która pozwoli na wybudowanie hipermarketu przy ul. Żeromskiego. Przed tym krokiem ostrzegają elbląscy kupcy. - Hipermarket w środku miasta to podrzucanie kukułczego jaja do własnego gniazda - mówią.

Obecnie na ul. Żeromskiego znajdują się zakłady mięsne Elmeat. Na tym terenie swój hipermarket chce postawić francuska firma Leclerc. Plany francuskiej firmy podobają się dyrekcji elbląskich zakładów mięsnych, które miałaby przenieść swoją siedzibę na obrzeża miasta – przy ul. Mazurskiej. Budowa nowego zakładu zostałaby sfinansowana z pieniędzy ze sprzedaży terenu przy ul. Żeromskiego.
     Przed tym pomysłem przestrzegają elbląscy kupcy zrzeszeni m.in. w Elbląskie Radzie Handlowej. Ich zdaniem hipermarket w środku miasta spowoduje wzrost bezrobocia, zmniejszy wpływy do miejskiej kasy z tytułu podatków.
     Radni podczas poniedziałkowego spotkania w PSS Społem podkreślali, iż w swoich działaniach chcą ochronić jeden z nielicznych na terenie Elbląga zakładów produkcyjnych - Elmeat. Jeśli na Mazurskiej nie powstanie nowy zakład spełniający wymogi Unii Europejskiej, Elmeat może upaść.
     Poza tym na jutrzejszą sesję zaplanowano m.in. sprawozdanie zarządu miasta z działalności w okresie między sesjami oraz sprawozdanie z realizacji budżetu miasta Elbląga za rok 2000. Radni głosować będą również nad udzieleniem absolutorium zarządowi miasta.
     
     Zobacz także "Własny interes, ale czyj?"
AK
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Jak budowano Gildie to kupcy sprzeciwiali sie. Teraz kupcy z Gildii też się sprzeciwiaja. Następnie będzie sprzeciwiał pierwszy wybudowany Hipermarket. I tak w koło.Ciekawe że dilerzy samochodów istniejących nie sprzeciwiaja sie powstającym???Ktos jest chory na głowe? Dilerów samochodowych jest 20 !!! Myśle że dwa Hipermarkety podniosa poziom obsługi, tych sprzeciwiajacych sie kupców.Prawdziwym problemem Elblaga jest brak zakładów produkcyjnych, i oczywiscie brak średniej klasy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Diler(2001-04-11)
  • jezeli tak dilerze to dlaczego nie miasto nie wspiera inwestycji w produkcje a w handel a jezeli mowimy o samochodach to wedlug ciebie to lawecieze pewnie stoja na granicy tak dla jaj a nie dla tego ze lobby samochodowe blokuje konkurecje
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2001-04-12)
  • przeczytajcie Niepewny biznes mięsny --www.gazetaprawna.infor.pl ---to sie dowiecie czemu zaklady padaja miesto powinno sprzedac teren na mazorskiej na hipermarket a sprzedalo zakladom miesnym no to widac ze maja one pieniadze na remonty jak ich stac na kupno ziemi
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2001-04-12)
  • Lobby samochodowe nazyawa sie Daewo,Fiat,Opel,VW,Volwo,Scania,jelcz,Star etc. Są to fabryki samochodów na terenia Polski,zatrudniajace Polaków.Zakłady te kooperuja z poddostawcami z Polski np. z Elbaga.Jeden zatrudniony człowiek na taśmie produkcyjnej fabryki samochodow "pociąga" zatrudnienie ok 50-80 osób niekoniecznie z branzy motoryzacyjnej.Sredniej wielkosci diler samochodów w Polsce zatrudnia ok.40 osób.Laweciarz zainwestował w "stanowisko pracy" ok.50tyś PLN.Aby zostac Dilerem trzeba zainwestować min. 2mln.PLN. Mysle że te cyfry uzmysłowia ambitnym laweciarzom skale problemu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Diler(2001-04-12)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Autoryzowany Serwis Skoda Hadm Gramatowski.
Serwis i Części VW - HADM Gramatowski
Wypożyczalnia aut HADM Gramatowski
Serwis i oryginalne części Seat