Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Wtorek 06-12-2016, imieniny Mikołaja, Emiliana
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Manekin Challenge Elbląg Manekin Challenge Elbląg

Reklamy do oceny

W czerwcu podczas Dni Elbląga zostaną ogłoszone wyniki konkursu Elbląska Reklama Roku. Konkurs organizuje prezydent Elbląga.

W konkursie mogą wziąć udział przedsiębiorstwa mające swoją siedzibę na terenie miasta, które projektują i wykonują reklamy, oraz firmy, które zlecają wykonanie reklam. Do konkursu można zgłosić tylko reklamę umiejscowioną w granica miasta Elbląga. Celem konkursu jest promowanie firm, które w ten sposób dbają o swój wizerunek, a których reklamy stanowią pozytywny element miejskiego krajobrazu.
     Oceny reklam dokona specjalna komisja, w skład której wejdą osoby zajmujące się zawodowo architekturą, plastyką oraz marketingiem. Komisja zwróci uwagę m.in. na estetykę oraz to, w jaki sposób wkomponowały się w otoczenie.
     Zgłoszenia do konkursu można składać do końca maja w wydziale architektury elbląskiego Urzędu Miejskiego. Formularz zgłoszenia oraz regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej urzędu pod adresem www.umelblag.pl.

OP
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Jest kilka przykładów w polskich miastach pokazujących jak można efektywnie dla budżetu miasta i efektownie dla mieszkańców zarządzać nową (biorąc średnią wieku w UM) dziedziną dziedziną jaką jest "reklama w mieście". Dobre ułożenie sobie współpracy z operatorami tablic reklamowych znajdujących się na terenie miasta oznacza regularne wpływy do kasy oraz wybór lokalizacji poprawiający ogólną estetykę miasta. W Elblągu nie istnieje a jest potrzebny SYSTEM IDENTYFIKACJI MIEJSKIEJ: ustandaryzowane oznaczenie dzielnic, ulic, najważniejszych budynków, urzędów itd. - zrobiła to Warszawa w 18 miesięcy a więc u Nas nie powinno zająć to więcej czasu niż 12 miesięcy. Miasto staje się czytelne dla mieszkańców, sprawne i łatwe w poruszaniu się dla turystów wreszcie powstaje wrażenie, że ktoś o tym pomyslał "z głową" i nie jest to zrobione przypadkowo. A dziś inaczej robi oznakowanie spółdzielnia mieszkaniowa nad Jarem, inaczej Sielanka, tablice wjazdowe do miasta są...hmm...sami Państwo widzicie...i do tego straszaki w postaci brudnych reklam. W ramy takiego systemu wpisuje się nośniki reklamowe...UM podpisuje duży kontrakt z kilkoma firmami plastycznymi zapewniając im zlecenia a Nam mieszkańcom wizualizację miasta na poziomie pozwalającym pochwalić się innym. Tu trzeba też pomyślec o zabytkach - Kraków szarpie się i wiesza na Sukiennicach tablice firm ubezpieczeniowych ale ma z tego duuuuuuużą kasę na odbudowę. My zabytków tej klasy nie mamy ale CZY MAMY jakiś pomysł na reklamy na Starym Mieście. Konkurs bez tego o czym powyżej jest zabawą. Tylko zabawą. Niczym więcej. No ale każda władza lubi się bawić...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Ryszard Ochódzki(2002-04-11)
  • to kolejna żebranina za zgłoszenie do konkursu trzeba słono zapłacić
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-04-12)
Reklama