UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
..., a moim zdaniem (od najstarszych opinii)
Pokazuj od
najnowszych
Pokazuj od budzących
największe emocje
  • tylko tło nie może być białe bo znowu będzie biała flaga i brudna szmata
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-04-25)
  • Nie chodzi o kupowanie logotypu załączonego, ale o rozmowę. Panie dr gatuluję. Panie prezydencie honoru panu brak.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    tyż doktor(2012-04-25)
  • wszędzie jest blisko i do Gronowa Górnego do Dąbrowy i do Kamionka Wlk wszędzie jest tak blisko że wszystkie linie autobusowe należy zlikwidować
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-04-25)
  • TAK TO WYGLĄDA. Nie potrzeba badań, sondaży i analiz. Wystarczy zdroworozsądkowe podejście do pytania: Czego Elblążanie szukają w Gdańsku, emigrując tam na stałe albo jeżdżąc w wolnych chwilach? Tego, czego nie znajdują u siebie w swoim mieście. Klimatu galerii handlowych i sklepów, których w Elblągu jest brak (specjalistycznych marketów np. budowlanych, określonych marek, targów i imprez na miarę Jarmarku Dominikańskiego). Wielkomiejskiego szumu, życia także wieczornego i nocnego miasta. Pracy, biznesu, żródeł zaopatrzenia. Specjalistycznych usług w tym edukacyjnych czy medycznych. Punktów startowych do dalszych podróży, połączeń lotniczych, kolejowych, autobusowych. Klimatu Starego Miasta, atrakcji turystycznych. Miejsc rekreacji typu kąpielisko, aquapark itp. Ciekawych możliwości spędzenia wolnego czasu. WNIOSEK jest jeden: póki tego wszystkiego w Elblągu nie będzie, Trójmiasto będzie dominowało i drenowało elbląski rynek oraz kieszenie. Żadne hasła promocyjne ani logo temu nie zaradzą. Jeżeli Elbląg osiągnie przyzwoity poziom rozwoju, hasła i logo nie będą potrzebne do jego ożywienia i wydobycia z marazmu prowincji, w który miasto jako ośrodek brnie coraz bardziej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    BEZ ŚCIEM proszę(2012-04-25)
  • Hasło "WSZĘDZIE BLIKSO" mi się podoba. Mam nadzieje, że nie jest ściągnięte jak te ELBLĄG PRZYSPIESZA
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-04-25)
  • A co nam to da że Rosjanie będą u nas robić zakupy? nam? g. .no
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-04-25)
  • O co chodzi z tą strefą kibica? czy można tam nachlać się piwska i darmowo dostać w dziub? nie panimaju
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-04-25)
  • Ach. .. nie chcę być adwokatem Um, ale jak się czyt ten czy inne komentarze to otwiera sie scyzoryk w kieszeni. Każdy z tu piszących ma sto pomysłów i propozycji itd. Zastanawiam się tylko, czy Miasto Elbląg m a byc tym "jedynym przedsiębiorca" który inwestuje, daje mijesca pracy, robi biznesy z Rosją. .. Czy to mieszkańcy ELbląga, tak jak firmy z Gdańska dbaj o to, żeby im się biznes kręcił. .. Kto za co odpowiada i kto co ma do zrobienia. Jak się osła na siłę ciągnie to i tak nie pójdzie dalej. .. i na koniec: nie pytaj się co Elbląg może zrobić dla ciebie, tylko co ty możesz zrobić dla Elbląga!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ktoś:-)(2012-04-25)
  • Logo jest przeciętne, ale zauważmy, że to slogan podkreśla misję i charakter produktu /w tym przypadku miasta/. Elbląg przyspiesza-mogę się założyć, że osoba odpowiedzialna za tą startegię nigdy w swoim życiu nie zbudowała, ani nie wypromowała żadnej MARKI. Tu potrzeba ludzi doświdczonych!!!! Na miejscu prezydenta ogłosiłbym bym konkurs /10tyś nagroda/ na najlepsze logo i hasło promujące nasze miasto. Efekt będzie taki jak z dworcem- ludzie zachwycają się SUFITEM!!! Albo lepiej to olać bo tyle kasy zostało już zmarnowane i zająć się gospodarką tego miasta!!! Wszędzie blisko jest całkiem dobre, a kształ naszego przyspieszacza może zostać tylko zmieniłbym kolor na zielono-niebieski /morza, lasy itd:)))
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Gin(2012-04-25)
  • poniższemu przyznaje rację z jedną różnicą. .. .sufit dla dworca zaplanowany był za SŁONINY. Ot drobna acz ważna różnica w kulturze politycznej:):)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Olimpia_forever(2012-04-25)
  • Nie pójde na zadne wyboru do póki jakas partia nie będzie chciała oderwania ELBLĄGA OD SROLSZTYNA. tak to widze.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    fefvrefge(2012-04-25)
  • zmieniłbym czcionkę, bo jest nieco drażniąca. litery powinny być jednolite. w takim kształcie wyglądają na zabawę przedszkolaka, a nie o to chodzi. tak mi się wydaje. poza tym, logo IDEALNE. gratulacje
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-04-25)
Reklama