Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Wtorek 19-09-2017, imieniny Januarego, Teodora
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Szkoła jazdy SsangYong

Elbląg, Szkoła jazdy SsangYong

Od stycznia tego roku elbląska firma Auto Postek rozszerzyła ofertę sprzedaży o samochody koreańskiej firmy SsangYong Motor Company, która od lat specjalizuje się w produkcji aut z napędem na cztery koła. Zobacz Rexton w Piastowie.

Wszystkie samochody wyposażone są w podzespoły Mercedesa, który w 1990 r. nabył pakiet akcji SaangYong Motor Company i od tego momentu rozpoczęła się współpraca w zakresie rozwoju technologii, dystrybucji i metod zarządzania, która marce SsangYong przysporzyła samych korzyści.
     Dzięki uprzejmości firmy Auto Postek mogliśmy ocenić i przetestować efekty współpracy Mercedesa z SsangYongiem w naturalnym środowisku tych aut, czyli w terenie. Do testów zostały udostępnione trzy modele - Rexton, Rodius i Musso Sport. Nam najbardziej spodobał się ten pierwszy i na nim się skupimy.
     Już podczas dojazdu do miejsca przeznaczenia dały o sobie znać zalety Rextona - doskonałe hamulce, które z powodzeniem zatrzymywały tego prawie dwutonowego kolosa na oblodzonych elbląskich ulicach, świetne właściwości jezdne i zawieszenie, które radziło sobie dobrze z dziurami i koleinami nawet przy większych prędkościach, oraz piękna stylistyka nadwozia, o której świadczyły odwracające się głowy i reakcje przechodniów.
     Po dotarciu na miejsce przystąpiliśmy do testów w terenie po czujnym okiem instruktorów jazdy terenowej. W Rextonie kierowca może wybrać rodzaj napędu - wyłącznie na tylne koła lub stały napęd na obie osie, w którym siła napędowa jest przenoszona na tylną oś, ale w przypadku wykrycia poślizgu kół tylnych więcej mocy silnika kierowanej jest na oś przednią. Podczas jazdy w terenie istnieje możliwość skorzystania z reduktora. Testowane modele były wyposażone w wysokoprężne silniki mercedesa o mocy 165 KM. Auto doskonale radzi sobie w terenie między innymi za sprawą zawieszenia - z przodu podwójne wahacze trójkątne, z tyłu sztywna oś z wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi, jak i za sprawą niezwykle sztywnego nadwozia opartego na ramie.
     Pomimo usilnych prób nie udało nam się zakopać Rextona w śniegowych zaspach (ale udało się to jednej z uczestniczek) i wszystkie auta przetrwały do końca testu w jednym kawałku. Rexton w terenie spisuje się znakomicie, co biorąc pod uwagę jego dużą masę i to, że tak naprawdę jest to bardziej luksusowa limuzyna niż terenówka - jest dużym osiągnięciem i kunsztem konstruktorów SSangYonga. Brakowało trochę mocy pod prawą nogą, ale amatorom szybszej jazdy na pewno wystarczy wersja z 3,2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 220 KM.
     Reasumując - Rexton to świetna, bardzo luksusowa limuzyna, której prawdziwe zalety uwidaczniają się po zjechaniu z głównej drogi w teren, a marka SsangYong ma szanse stać się już w niedalekiej przyszłości synonimem luksusu i bezkompromisowej jazdy w terenie.
     Szczegółowe dane techniczne - http://www.ssangyong.pl.
     
     
     

-------------------- Tekst sponsorowany ----------------------

     
     

JP
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama