UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Odkąd powstała nowa trasa linii tramwajowe nr 4 i 5 to kurowanie tramwajów według rozkładu jazdy jest porażką, albo przyjeżdżają około 10 minut przed czasem, albo wcale przez około 30 minut nie jedzie żaden, szczególnie rano około 7 rano. Na jakiekolwiek reklamacje i telefony do ZKM jest ta sama informacja, że ciągle mają awarię i nie umieją nic z tym zrobić. Zastanawiam się czy pracuje ktoś tam kto jest tam władny by z tym problemem coś robić i naprawić tą awarię, która trwa już prawie 2 miesiące.
  • Zróbcie nowe tory ciągnąc je dalej przez Bema na wysokość ulicy Grottgera, a jeszcze jedne gdzieś na Dębice... Tramwaj na Dębice byłby ulgą dla ludzi w czas świat, gdy każdy autobus na cmentarz jest pełen ludzi, autobusy wtedy aż się przelewają...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    Gość 1000000500100900(2018-01-02)
  • Jest to kolejny przykład fatalnego zarządzania tym miastem. Poprowadzenie tą ulicą torów tramwajowych było zrobione na siłę. O wiele przydatniejsza by była linia na ul. Fromborskiej, łącząca Ogólną z Królewiecką.
  • Przecież już snuli teorie o metrze w Elblągu, poczym się okazało że mieli na myśli coś w rodzaju skm z dwoma przystankami w mieście, a kursować by to miało między Elblągiem a Braniewem po torach koleji nadzalewowej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2
    1
    taki był pomysł (2018-01-02)
  • Stawka to jedno. A budowa torowiska to drugie, moim skromnym zdaniem, najtańszym i najlepszym rozwiązaniem ekologicznie są autobusy na cng.
  • Cieszyłem sie kiedy budowano linię przez 12 lutego. Teraz jednak uważam, że był to kiepski pomysł. Kiedyś na przystankach przy sądzie i na Pl. Słowiańskim spotykały się wszystkie linie tramwajowe, teraz trzeba jednak pokombinować. Poza tym w dalszy ciągu nie dojedziemy tramwajem z pętli przy Saperów do dworca PKP i dalej w kieunku Druskiej. Spodziewałem się jednak poprawy komunikacji. Wyszło niestety jak zawsze.
  • Zależy o jakim świecie mówisz, cywilizowany buduje tory
  • Cywilizowany świat buduje betonowe drogi. A tu opłaca się robić naprawy nawierzchni co parę lat.
  • @wyborcaaa - Motorniczowie od początku wiedzieli, że 12-Lutego będą jeździć 2 linie. Dodatkowo w projekcie przesłanym aby uzyskać dofinansowanie z UE było napisane, że nowo wybudowanym torowiskiem pojadą 2 linie.
  • @mieszkanka - Ciekawe jak mogą przyjeżdżać przed czasem jak często wyjeżdżają z Druskiej kilka minut po czasie. Często na 12 Lutego w kierunku Ogólnej też przyjeźdżają po czasie. Jak rozwali się wagon na Grunwaldzkiej to jak inne go miną. linia nr 4 jeździ co 12 minut.
  • @Dudaaatuta - W Elblągu nie ma korków dlatego autobusy to lepszy pomysł. Tramwaje są bardzo ograniczone. Jeden się psuje to stoją wszystkie. Brak tras poza torami. Zresztą po co w Elblągu tramwaje? Założę się o 500 zł, że szybciej pobiegnę z Ogólnej na Grunwaldzką niż pokona ten dystans tramwaj.
  • SZYBSZY TRAMWAJ A PO NOWEJ LINI JEDZIE DŁUZEJ, Królewiecka było szybciej. Stoi ciagle na światłach jedzie dłuzej sprawdałem!!!!
Reklama