UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A dzisiaj już piszą że podniosą opłatę paliwową o 10 groszy kasy szukają będziecie mieć 500.I paliwo w górę pójdzie a jak będzie drogi dolar to paliwko będzie drogie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    4
    KLEKOT432(2016-04-07)
  • A gdzie Pan Wcisła "motorówa" coś cicho siedzi. 20 lat mu się nie udało a tu psikus. Zatrudnijcie Ewę Kopacz to wam przekopie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    1
    ronikszukachłopa(2016-04-07)
  • DO KIKA-- W 2006 roku premier Jarosław Kaczyński podjął decyzję o budowie kanału, były na to pieniądze. Gdyby wówczas tego nie wstrzymano, już dzisiaj byśmy po kanale pływali –proszę czytać uważnie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    4
    narazka(2016-04-07)
  • terminal mógłby rocznie przeładowywać nawet 3,5 tysiąca ton towarów (obecnie przeładowuje około 200 tysięcy ton przy górnych możliwościach 1,5 tysiąca ton) - ale o co chodzi - mniej znaczy więcej -dobra zmiana?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    Tommy264(2016-04-07)
  • Jestem elblążaninem i do tego żeglarzem a pierwsze szlify w tej pięknej dyscyplinie zdobywałem właśnie na Zalewie Wiślanym i z wielkim ukontentowaniem 20 lat temu przyjąłem propozycję współpracy od prof. Jednorała przy tworzeniu koncepcji przekopu Mierzei Wiślanej. Przyznam, że mało mnie interesują aspekty ekologiczne zagadnienia, ale jestem zainteresowany stroną logistyczną, własnościową i hydrologiczną tego tematu. Początkowo rozważano około 10 lokalizacji kanału, lecz zaczęto je powoli eliminować biorąc pod uwagę przede wszystkim stronę władania gruntami jak i aspekt geologiczno-hydrologiczny i na placu boju pozostała lokalizacja najbardziej prawdopodobna SKOWRONKI (Nowy Świat) - fakt znany z końca lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. To tak gwoli wyjaśnienia, bo nadal wokół tego przedsięwzięcia krąży widmo fantasmagorycznych wizji opartych na wierze i infantylnych pomysłach. Czarno widzę opiekę i nadzór UM nad tym całym przedsięwzięciem, bo pewno tytułem analogii podzieli losy kolei polskich - no, ale cóż może przez przypadek się uda (tylko nie wiadomo jeszcze, co). Z trwoga patrzę na garnitur FACHOWCÓW na sali, bo może poza prof. Luksem i paroma jeszcze osobami to reszta albo klakierzy lub wyznawcy idei. Cóż, jak na razie, ja PRZEKOP znajduję jak stację benzynową w najnowocześniejszym standardzie położoną w dalekich ostępach dziewiczego lasu (tajgi) bez dróg dojazdu i komunikacji z cywilizowanym światem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    3
    AMalejużniekoniecznie(2016-04-07)
  • A mapy Google nie masz w internetach?
  • Jaka partia (po roku 1989) zrealizowała chociaż jedną obietnicę pół roku po wyborach ( niższe podatki, 3 razy 15%, likwidacja KRUS. .. .. ), a teraz - 1.program 500+ - już działa 2.podatek bankowy - już działa 3.obniżenie wieku emerytalnego - projekt w Sejmie 4.podniesienie kwoty wolnej od podatku - projekt w Sejmie 5.minimalna stawka godzinowa - projekt w Sejmie 6.przekop - prace projektowe - patrz artykuł itd
  • I bardzo dobrze, tak trzymaj! JAROSŁAW POLSKĘ ZBAW! JAROSŁAW POLSKĘ ZBAW!!!
  • artykuł jak ser szwajcarski. 1,5 tysiaca ton przy obecnych 200 tysiacach? co to za wzrost moze 1,5 mln ton? skoro są środki unijne to trzeba się o nie starać a nie położyć lache i powiedzieć że nie będziemy się starać o środki unijne
  • morza nie widać
  • Jak słyszę, eksperci z ust Pis owców, to mnie skręca.
  • nie chce byc zlosliwym ale ten projekt jest podobny do projektu stadionu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    3
    kibicJ(2016-04-07)
Reklama