UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • A moim zdaniem powinno sie zmienic torowisko na ulicy Browarnej ;jak tyko przejezdza tramwaj to cale budynki sie trzesa i sciany i sufity pekaja,
  • Tramwaj nad jar juz dawno powinien jezdzic, wiec jest ok, ze bedie jezdzil, tylko ta ich predkosc, wleka sie przez cale miasto, a to powinno isc szybko i sprawnie.
  • Redakcjo, zapomniałaś o takim małym szczególe tzn. 6 nowych tramwajach niskopodłogowych, które mają być zakupione z tego projektu. Radziłbym dokładniej czytać...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Francuz(2005-04-14)
  • JEZUS MARIA! 58 MLN!!! Kolejne pieniadze pójdę w błoto! Nie rozumiem ostatnio budowanych inwestycji w Elblagu! Budowa kolejnej Hali sportowej... Teraz tramwaje... Czemu nie wybudujecie stadionu z prawdziwego zdarzenia? Z tartnanową bieżnią!!?? Np? Takiego obiektu w mieście nie ma! PARODIA
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Majkel(2005-04-14)
  • Majkel: a gdzie masz w mieście jakas fajna hale sportową????????
  • Majkel: ten tartan to dla elbląskich dresów??? Wszak z tego jesteśmy znani w całej Polsce ("elblongi"...)
  • mikel i cala reszta marud wypowiadajacych sie na tej stronie! te 58 ml niegdy elblag by nie dostal gdyby nie przeznaczenie na rozwoj komunikacji. trezba sie tylko cieszyc ze w calym wojewodztwie tylko nasze miasto umialo pozyskac te pieniadze. gdyby nie ta inwestycja przez miasto nie obrociloby sie 58 mln a jak wiemy inwestycje to nowe miejsca pracy. wszystko w tym temacie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zainteresowany(2005-04-18)
  • Ja to policzę tak 58mln zł, czyli jeśli jeden bilet kosztuje 1,7zł to trzeba by przewieźć 34.117.647 dorosłych ludzi, czyli jakieś 93.473 dziennie (nie licząc bieżących kosztów eksploatacji) aby się to zwróciło przez rok. Realnie, to zwrot inwestycji będzie po – strzelam - 10 latach, bo raz że tych ludzi tyle nie jeździ tą trasą, a dwa że są koszty eksploatacji. Jeszcze jest jedna kwestia, czy przejazd 1km tramwajem jest tańszy czy droższy niż autobusem. Oczywiście mamy zyski w postaci braku zanieczyszczeń. Bo jeśli tramwaj okaże się znacznie droższy niż autobus, to może lepiej byłoby się zainteresować zrobieniem dojazdu na planowane osiedle na poligonie. Bez dojazdu żaden Mytych czy inny Elzambud nic tam nie będzie stawiał.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Andrzej(2005-04-18)
Reklama