UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • W każdym mieście dokłada się do komunikacji i to jest naturalna kolej rzeczy, tylko jakim cudem prywatne spółki autobusowe w mieście biją się w przetargach co 7 lat, na wykonywanie transportu i notują potem spore zyski, a naszemu miastu nie opłaca się połączyć autobusów, tramwajów i szlachetnego zkmu w jedną miejską spółkę i liczyć oszczędności??? Brawo dla wszystkich prezydentów Elbląga, a w szczególności dla tego który rozbił kiedyś MZK.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    3
    Tubylec (2018-09-12)
  • Nie orientuje sie ale sie wypowiem - wiec tak, proponujesz zeby w miejsce przetargów gdzie jest licytacja i konkurencja, powolac cos co już kiedys było i upadło - wielką miejską/państwową firmę... dobrze rozumiem?? Strach pomyśleć czym bedzie ta firma jezdzic skoro miasto nie moze poradzic sobie z wymiana tramwajów ktore sa caly czas wlasnoscia miasta...ale kampania to czas cudów i wszystko jest możliwe :D
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    Antypisior(2018-09-12)
  • @Tubylec - @Tubylec - Obawiam się, że plusujące Cię tłuczki nie wyczuły sarkazmu, zwłaszcza tych "braw" dla rozbijaczy MZK. Nie mają naiwniacy pojęcia, że to właśnie rozdrobnienie i mnożenie etatów administracyjnych w tych spółkach-córkach jest jedną z przyczyn ogromnego deficytu transportu miejskiego w Elblągu. Interesujące, że do ciasnych główek tych "wolnorynkowców" nie dociera przykład EPGK, która po centralizacji i restrukturyzacji zaczęła szybko przynosić dochody.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    1
    PowerInTheUnion(2018-09-12)
Reklama