UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • obecne rozwiązanie jest dobre dla nas mieszkańców ulicy Nitschmanna oraz dla udrożnienia ruchu na ulicy Hetmanskiej
  • tyle kasy na taki gówno!!! zmieniamy prezydenta już niedługo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zmiennik(2010-11-19)
  • Czyżby na 9 zdjęciu ktoś wjechał pod prąd na rondo??
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kierowca(2010-11-19)
  • Ciekawszy jest temat prawoskrętów w Elblągu. Źle ustawione generują korki na ulicach. Można powiedzieć wszystkie w Elblągu "zielone strzałki" zapalają się za późno. Dopiero jak na przejściu dla pieszych jest czerwone światło, to zapala się zielona strzałka. Takie rozwiązanie to anachronizm i potraktowanie kierowców jako potencjalnych zabójców pieszych. Przy skręcie w prawo kierowca ma obowiązek ustąpić pieszemu i nie trzeba wymuszać postoju auta jak nikt nie przechodzi przejściem. Proste rozwiązanie bardziej ograniczy korki niż nowe ulice i ronda.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    arek234(2010-11-19)
  • No wlasnie, tyle kasy na kaprys Pana Sloniny+drugi kaprys-przeniesienie siedziby Pana WGD(ale to chyba na zlosc). Tylko te dwa pomysly niezwyklego zarzadcy miasta kosztowaly ponad 60 milionow, nie mowie juz o Modrzewinie. Czy zdaje sobie Pan sprawe jaki basen, albo nowe boiska mozna wybudowac za takie pieniadze? Ale jak zwykle jesli niewiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze(zasilenie swojej i znajomych kieszeni).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Mozart(2010-11-19)
  • nie rozumiem, nic a nic nie rozumiem. .. .. nie ma tyle wódki by ogarnąć sens tej całej modernizacji; tyle kasy poszło w p. .. ..
  • czemu urzędasy mają darmowy parking na dziedzińcu UM a nam fundują coraz wiecej płatnych miejsc parkingowych?
  • Taką ktoś kiedyś wymyślił koncepcję by stopniowo przymuszać ludzi do rezygnacji z własnych środków transportu w komunikacji miejskiej do centrum.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    KrzysztofNiedzwiecki(2010-11-19)
  • Elblążąnie! Ogarnijcie się!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    exTerminator(2010-11-19)
  • MARECKI To tendencja ogólnoeuroejska - mniej samochodów w centrum miasta, uspokojenie ruchu, strefy >30,drogi jednokierunkowe dopuszczone dla dwukierunkowego ruchu rowerowego, śluzy rowerowe, BUS-pasy, opłaty od samochodów wjeżdżających do centrum, zwężenia jezdni, punkty przesiadkowe park@&ride, park&bike, strefy ruchu pieszego, itp, itd. A i tak najważniejsza jest zmiana mentalności i przyzwyczajeń - samochód nie jest stworzony do poruszania się po mieście.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MARECKI(2010-11-19)
  • A moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłby skręt z ul. Hetmańskiej w prawo w Nitschmanna, co pozwoliło by dojechać do ul. Traugutta, Kosynierów i Grobli i taki ruch pojazdów odciążył by skrzyżowanie przy Biedronce. Bezsensem jest ukierunkowanie ruchu z Nitschmanna w prawo na ul. Hetmańską jeżeli można od tamtej strony dojechać do skrzyżowania przy Biedronce, które rozprowadza ruch we wszystkich kierunkach. Oczywiście pozostawiając ten odcinek Nitschmanna, który jest dwukierunkowy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Profesor(2010-11-19)
  • popieram profesora, wracałem z pracy jade z grochowskiej na groble, po co sie mam pchać na biedronke, niech puszczą tą nitke przez nitschmana to rozładują tam korki, myślałem że tak będzie teraz to bzdura
Reklama