Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Poniedziałek 23-10-2017, imieniny Teodora, Seweryna
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Usuwanie skutków powodzi Usuwanie skutków powodzi

Wiadukt rośnie w oczach

 
Elbląg, Wiadukt rośnie w oczach Trwa zbrojenie słupów podpór pod wiadukt (fot. Michał Skroboszewski)
Rek

Przy ul. Warszawskiej powstają podpory pod nowy wiadukt, który ma być gotowy już w listopadzie. - Poziom zaawansowania inwestycji to obecnie 20 procent, termin zakończenia prac nie jest zagrożony – informuje olsztyński oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Zobacz zdjęcia z budowy.

- Wykonane są wszystkie fundamenty podpór. Uzbrojone i gotowe do betonowania, co nastąpi w tym tygodniu, są słupy podpory nr 5. Trwają prace przy zbrojeniu korpusu podpory nr 6, w tym tygodniu zaczniemy również zbrojenie słupów podpory nr 3 – informuje Karol Głębocki, rzecznik prasowy olsztyńskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. - Podpory są ponumerowane w kolejności od P1 (przyczółek od strony Elbląga) do P6 (przyczółek od strony Elbląga). P2,P3,P4 i P5 to podpory pośrednie – wyjaśnia drobiazgowo.
     Wszystko po to, by po nowym wiadukcie mogły jeździć pojazdy o wadze do 50 ton i by konstrukcja mogła wytrzymać bez problemów 80 lat eksploatacji. Wiadukt, poszerzony o chodnik i ścieżkę rowerową, ma być gotowy do końca listopada i kosztować 19,5 miliona złotych, z czego około 5 milionów do inwestycji dołoży Elbląg.
     - Poziom zaawansowania inwestycji to obecnie 20 procent, termin zakończenia prac nie jest zagrożony – dodaje Karol Głębocki.

RG
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • sld elblag watch
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    zxc1(2016-03-31)
  • "by konstrukcja mogła wytrzymać bez problemów 80 lat eksploatacji" a po drodze z min. 20 remontów przejdzie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2016-03-31)
  • Tobie potrzebny remont glowy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2016-03-31)
  • elementy drogowe żelbetu sa elementami trudnymi ze względu na drgania na mostach, a na mostach to jest nie unknione. na tym wiadukcie dochodzi jeszcze bardzo trudny grunt-kurzawa i torf. ale dobra firma budowlana da sobie z tym rade
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    DROGBUD(2016-03-31)
  • 80 lat eksploatacji bez problemów. .. hahaha. .. .zasejwuję sobie, ten artykuł, by porównać go za 10 lat z rzeczywistością. .. .Ale jaja! Należy się Wam dobrego lajka!!!:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2016-03-31)
  • Eeeee. ."P1-przyczółek od strony Elbląga, P6-przyczółek od strony Elbląga". .. .Zaczynam się martwić czy im rondo nie wyjdzie z tego wiaduktu!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2016-03-31)
  • Ratujmy nasze drogi!!!! 1.Ścinanie poboczy stanowi bardzo poważny problem od wielu lat. Jak fachowcy drogownictwa wiedzą, jest to podstawowe zadanie służb drogowych. Największe spustoszenie w nawierzchni powoduje woda powierzchniowa, która nie może odpłynąć, jeśli pobocze nie jest ścięte. Na jezdniach tworzą się swoiste cieki szukające możliwości odpływu. Jest to idealny sposób do całkowitego zniszczenia nawierzchni drogi. Poprzez ścinanie poboczy można zatem uniknąć kosztownych napraw nawierzchni. Jednak pobocze narasta bardzo szybko, zarówno na wysokość, jak i na szerokość, "wchodząc" na nawierzchnię nawet do 1m z obu stron drogi. Dlatego też do wykonywania ścinki konieczny jest wydajny i niedrogi w eksploatacji sprzęt, czyli ścinarka do poboczy. 2.Ułatwienie poruszania sie pieszym, rowerzystom, kijkarzom. 3.Łatwiejsze odśnierzanie w zimie, miejsce na awaryjny zjazd z drogi itp. .. "
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2016-04-01)
  • To się nadaje na audyt do CBA. (gość) Te całe ścinanie poboczy co odwalili w powiecie ndg to kpina, farsa i oszustwo!!! Nie dość że zrobili kilka kilometrów w całym powiecie to jeszcze Zapłacili wykonawcy jak za zboże. 10 zł za m2?!?!?!?!? W leborskim powiecie nie dość że scieli pobocze profesjonalnie to na dodatek dwa razy szerzej i za 2 zł za m bieżący!!!!! To wychodzi za km bieżący o szerokości 1,5 m u nas 15 tys. zl. a tam 2 tys. zl. !!!! To skandal. Przetarg ustawiony. Kto się tym zajmował? Lasy czy starostwo?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2016-04-01)
Reklama