Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 24-11-2017, imieniny Jana, Flory
 

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Otwarcie nowego odcinka trasy tramwajowej. Otwarcie nowego odcinka trasy tramwajowej.

Z rodzinką najlepiej wychodzi się na zakupach

 
Elbląg, Z rodzinką najlepiej wychodzi się na zakupach

W E.Leclerc ruszyła nowa akcja Le Rodzinka, która ma na celu jeszcze bliższe poznanie potrzeb klienta. Le Rodzinka jest symbolem wspólnych zakupów, które podnoszą jakość życia i realizują indywidualne potrzeby każdego z jej członków.

Oszczędność, odpowiedzialność, nowoczesność i wysoka jakość to filary, na których opiera się filozofia E.Leclerc. W nowej kampanii sieci poznajemy Le Rodzinkę – mamę, tatę, nastoletnią córkę i syna. Każdy z członków rodziny odpowiada w pewnym stopniu poszczególnym cechom E.Leclerc.
     
     Mama uwielbia zakupy i najważniejszy jest dla niej duży wybór nowoczesnych produktów, tata szuka najlepszych okazji cenowych, córka Hania żyje w zgodzie z naturą i preferuje eko-produkty, a syn Rysio uwielbia nowości i próbuje iść z duchem czasu.
     
     Taki sposób komunikacji to wyjście naprzeciw potrzebom klientów i zbliżenia się do nich. Le Rodzinka będzie informować o najnowszych promocjach, pokazywać zalety kupowania w E.Leclerc, podkreślać najniższe ceny dostępne tylko w tej sieci. Akcja będzie opierała się na interakcji z fanami na facebooku oraz żartobliwych spotach radiowych. Spoty - to krótkie dialogi pomiędzy członkami rodziny, które przedstawiają zabawne sytuacje z życia bohaterów. Każdy spot będzie zobrazowaniem konkretnej zalety jaką ma sieć E.Leclerc.
     
     - Akcja Le Rodzinka to połączenie nowoczesności przy zachowaniu rodzinnego ciepła – mówi Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska. – Dzięki komunikacji przez serwis społecznościowy będziemy mogli jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, spoty radiowe natomiast pozwolą im poznać ofertę sieci, a także mamy nadzieję zapewnią dozę dobrego humoru.
     

Więcej informacji znajdziecie na stronie: www.e-leclerc.net.pl.
     
     Leclerc Elbląg
     ul. Żeromskiego 2
     
     ----- Reklama -----

.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl