Poniedziałek 19-11-2018, imieniny Salomei, Seweryna
 

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek

Z rodzinką najlepiej wychodzi się na zakupach

 
Elbląg, Z rodzinką najlepiej wychodzi się na zakupach

W E.Leclerc ruszyła nowa akcja Le Rodzinka, która ma na celu jeszcze bliższe poznanie potrzeb klienta. Le Rodzinka jest symbolem wspólnych zakupów, które podnoszą jakość życia i realizują indywidualne potrzeby każdego z jej członków.

Oszczędność, odpowiedzialność, nowoczesność i wysoka jakość to filary, na których opiera się filozofia E.Leclerc. W nowej kampanii sieci poznajemy Le Rodzinkę – mamę, tatę, nastoletnią córkę i syna. Każdy z członków rodziny odpowiada w pewnym stopniu poszczególnym cechom E.Leclerc.
     
     Mama uwielbia zakupy i najważniejszy jest dla niej duży wybór nowoczesnych produktów, tata szuka najlepszych okazji cenowych, córka Hania żyje w zgodzie z naturą i preferuje eko-produkty, a syn Rysio uwielbia nowości i próbuje iść z duchem czasu.
     
     Taki sposób komunikacji to wyjście naprzeciw potrzebom klientów i zbliżenia się do nich. Le Rodzinka będzie informować o najnowszych promocjach, pokazywać zalety kupowania w E.Leclerc, podkreślać najniższe ceny dostępne tylko w tej sieci. Akcja będzie opierała się na interakcji z fanami na facebooku oraz żartobliwych spotach radiowych. Spoty - to krótkie dialogi pomiędzy członkami rodziny, które przedstawiają zabawne sytuacje z życia bohaterów. Każdy spot będzie zobrazowaniem konkretnej zalety jaką ma sieć E.Leclerc.
     
     - Akcja Le Rodzinka to połączenie nowoczesności przy zachowaniu rodzinnego ciepła – mówi Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska. – Dzięki komunikacji przez serwis społecznościowy będziemy mogli jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, spoty radiowe natomiast pozwolą im poznać ofertę sieci, a także mamy nadzieję zapewnią dozę dobrego humoru.
     
Więcej informacji znajdziecie na stronie: www.e-leclerc.net.pl.
     
     Leclerc Elbląg
     ul. Żeromskiego 2
     
     ----- Reklama -----
.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl