UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Z tego jak niektorzy nazywaja majstersztyku drogowego juz widac, ze polaczenie dawnej berlinki z lukiem jezdni do Warszawy stracilo znamiona polaczenia autostradowego. Widac tam tylko tzw. wezel gordyjski. Znowu wyciagnie sie rece po pieniadze UE jak okaze sie, ze trzeba bedzie rozbudowac trase do Krolewca jako trase szybkiego ruchu lub autostrade. Ponadto dokonano fuszerki budowlanej, miano- wicie pod wezlem nie wybagrowano zloz torfowych. Skanska Polska poszla na latwizne i zastosowala nieautoryzowana metode w UE (ISO 9002) utwardzania torfowiska poprzez odstrzal podziemnych jam i wypelnienia ich zwirem. A ciekawi mnie jak rozliczono sie z UE - czy kosztowne wybagrowanie czy ten odstrzal. Ponadto poprzez ta metode ucierpialo wiele domow przy ul. Druskiej. Skanska Polska umyla rece od usuniecia szkod. Jestem pewny, ze wezel za pare lat zacznie siadac. Ponadto wielu ogrodnikom z ul. Druskiej odcieto dojazd na ich pol uprawnych. Urzad Miasta poleca zakupic im heli- koptery, aby mogli pola uprawiac.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    spoldzielca(2005-08-20)
  • Nie chciałem się wypowiadać, ale po przeczytaniu wypowiedzi "spoldzielca" muszę coś napisać. Otóż 'spoldzielco". jeżeli chodzi o sposób połączenia 7 i "berlinki" to węzeł jest tak zaprojektowany, że po jego nieznacznej modernizacji można dostosować go to dwujezdniowej "berlinki". Odbudowana berlinka będzie drogą ekspresową, ale o przekroju jednojezdniowym więc po co robić węzeł na 2 jeznie skoro są dużo większe potrzeby. Co do wykonania zagęszczenia gruntu metodą mikrowybuchów to est to metoda polska i nie jest stosowana na zachodzie przez inne kraje ze względu na jej opatentowanie. Uzyskuje się nią znakomite wskaźniki zagęszczenie gruntu. Jest szybka i tania w porównaiu z innimy metodami. Zamiast pali żwirowychz rozporem bocznym wykonano mikrowybuchy co przyniosło znakomite efekty potwierdzone przez geotechników i geodetów, którzy na bieżąco wykonywali pomiary osiadania. Nie było mowy w projekcie o żadnym wybagrowaniu gruntów. Prosze mi uwierzyć bo brałem udział w wykonawstwie węzła. Nie wiem jak "spoldzielca" wyobraża sobie wybagrowanie na głębokość kilku metrów, gdzie ustabilizowany poziom wód gruntowych jest na poziomie okolo 1m poniżej gruntu. Zresztą tam nie było żadnego torfu tylko iły. Do tego dochodzi obecność rzeczki Terkawki. A co do odcięcia dojazdów to chyba nie jest "spółdzielca" doinformowany. Pozdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Inżynier(2005-08-20)
  • co tu dużo gadać jak nie ma co mówić
  • Moja uliczka piekna! TYlko straszne korki latem;(( I trudno przejsc...Ale moze kiedys i tym sie zajmą;))
  • inżynier, prosze więc o info jak z Druskiej maja dojechac ogrodnicy na Nowe Pole?
  • No, własnie. Dlaczego nie ma bezkolizyjnego ruchu w kierunku Braniewa?? Taka inwstycja!!!!! A wjeżdżając do Elbląga z Braniewa należy ustąpić(trzeba czekać, czasami długo) pierszeństwa samochodom jadącym z E-ga i wjeżdżającym do E-ga z trasy nr7. Przy tak ogromnej inwestycji można było zaprojektować inaczej i pomyśleć o bezkolizyjnym ruchu na wschód prawda?? Wielki KIT!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Braniewianka(2005-08-24)
  • Dlatego kochana braniewianko, iz Warszawa ma 1 mln 700 mieszkancow, Gdansk 460 tys. mieszkancow, Elblag 130 tys mieszkancow, a Braniewo 18 tys. mieszkancow. Masz juz odpowiedz dlaczego nie uwzglednili misjcowosci Braniewo.
  • Tak po prawdzie ruch do Braniewa jest niewielki ale jaki jest na granicę a jaki się przewiduje w ciągu najbliższych kilku lat?!!!
  • Przejscie graniczne grzechotki mowi Ci to cos? Tedy bedzie obywal sie ruch graniczny.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    informator(2005-08-25)
  • autobahn ist es aber nicht!!!
  • Wielki KIT KIT KIT KIT KIT. Jadoąc do Braniewa trzeba ustąpić pierwszeństwa !!!!!! KIT i tyle !!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Radziu(2005-08-26)
  • gdyby braniewiacy mieli miasto nie 18 a 118 tysiecznie inaczej by z nimi gadali i bylaby droga z pierwszenstwem
Reklama