Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 21-10-2017, imieniny Jakuba, Urszuli
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Koniec dnia i ostatnie słońce Koniec dnia i ostatnie słońce

Człowiek, którego nie było

Elbląg, Człowiek, którego nie było

Lato 1949 roku. Ed Crane jest fryzjerem żyjącym razem z żoną Doris w małym miasteczku w Kalifornii...

Ich egzystencja upływa pod znakiem szarzyzny i rozczarowania, a poza marzeniami o lepszej przyszłości tak naprawdę łączy już ich niewiele. Dlatego, kiedy pojawia się możliwość zmiany (Ed odkrywa, że jego żona ma romans i zaczyna szantażować kochanka w celu wyłudzenia pieniędzy na otwarcie własnego sklepu), nie waha się długo. Niestety, cena, jaką przyjdzie mu za to zapłacić, może się okazać zaskakująco wysoka. Reżyser Joel Coen otrzymał nagrodę za najlepszą reżyserię na 54 Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes'2001.
     
     Tytuł oryginalny: The Man Who Wasn’t There
     Dystrybutor: Vision
     Produkcja: USA, 2001
     Premiera: 2002.01.04
     Reżyseria: Joel Coen
     Aktorzy: Frances McDormand, Michael Badalucco, Billy Bob Thornton...

opr. M (na podstawie informacji dystrybutora)
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama