Poniedziałek 10-12-2018, imieniny Bogdana, Julii

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek

"Dobry dinozaur" w kinie Światowid

Elbląg, "Dobry dinozaur" w kinie Światowid materiały prasowe dystrybutora

Co by było gdyby asteroida, której potężne uderzenie miliony lat temu doprowadziło do zagłady dinozaurów, jednak nie uderzyła w Ziemię? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w najnowszej animacji Disney/Pixar „Dobry dinozaur”, opowiadającej historię małego dinozaura, który wpada w wielkie tarapaty… Od 27 listopada do 10 grudnia w Kinie Światowid.

Film „Dobry dinozaur” studia Disney/Pixar stawia pytanie: a co by było, gdyby asteroida, która zmieniła bieg życia na Ziemi, wcale nie trafiła w naszą planetę i ogromne dinozaury chodziłyby po niej do dziś? Pixar Animation Studios zabierze nas na wielką wyprawę do świata dinozaurów, w którym apatozaur imieniem Arlo niespodziewanie zaprzyjaźnia się z człowiekiem – małym jaskiniowcem o imieniu Bąbel. Na swej drodze Arlo napotyka szereg nietuzinkowych postaci, z których każda na swój sposób przyczynia się do jego ewolucji – świadomie lub nie. Jednak największy wpływ na niego wywiera przyjaźń, która zawiązuje się między nim a Bąblem. Jak tłumaczy reżyser: „Rodząca się między Arlo a Bąblem więź pozwala dinozaurowi przezwyciężyć strach i stawić czoła największej fobii: naturze”.
     W polskiej wersji głosów użyczają: Olaf Lubaszenko, Katarzyna Żak, Jerzy Kryszak, Artur Andrus, Olaf Marchwicki.

reżyseria: Peter Sohn