Wtorek 20-11-2018, imieniny Anatola, Sędzimira
 

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

„Euroshorts” w Dyskusyjnym Klubie Filmowym

Elbląg, „Euroshorts” w Dyskusyjnym Klubie Filmowym

Lubisz filmy krótkometrażowe? A może jeszcze nie wiesz co to takiego jest? Tym bardziej warto w czwartek (9 lipca) warto przyjść do Kina „Światowid”. O godz. 19 rozpocznie się spotkanie Dyskusyjnego Klubu Filmowego, w ramach którego tym razem zapraszamy na repliki Europejskiego Festiwalu Filmowego Euroshorts 2014. Bilet kosztuje tylko 8 zł.

Ciekawe, niepowtarzalne, a czasami wręcz zaskakujące – tak w kilku słowach można opisać filmy krótkometrażowe goszczące na replikach Europejskiego Festiwalu Filmowego Euroshorts 2014. Elbląg będzie ostatnim miastem na trasie. Spotkanie w elbląskim Kinie „Światowid” poprowadzi Przemysław Młyńczyk, dyrektor artystyczny Festiwalu. Już 9 lipca będzie można obejrzeć wybrane filmy animowane, eksperymentalne, dokumentalne i fabularne.
     Przy okazji tego spotkania nie zabraknie także pokazu artystycznych reklam, czyli „Amerykańskiego Filmu Reklamowego 2014”.
     - W tym roku największe uznanie ponad 4000 osobowego jury zyskał film "Podział epicki", reklamujący ciężarówki Volvo – mówi Aleksandra Bielska z Kina „Światowid”. - Wśród kampanii najlepsza okazała się kampania Old Spice złożona z trzech reklam: "Ciągły prysznic", "Arbuz" i "Architekt".
     Wyróżnienie kuratora pokazu otrzymał film "Spójrz do wnętrza: Mick Ebeling" (dla Intela). Premiera taśmy odbyła się w Muzeum Sztuki Nowoczesnej (MoMA) w Nowym Jorku i wzięło w niej udział ponad 2000 twórców i producentów reklamy USA.
     
     Program DKF: Euroshorts – Kino „Światowid”, 9 lipca godz. 19.00
     

     Filmy animowane:
     Wiatr, reż. Robert Löbel (Niemcy)
     Dekadencja w przyrodzie, reż. Olga Guseva (Niemcy)
     
     Filmy eksperymentalne:
     Athens Dail Better, reż. Straits Chatzielenoudas - Nagroda Euroshorts 2014 za film eksperymentalny (Grecja)
     Metube. August śpiewa Habanerę z opery Carmen, reż. Daniel Moshel (Niemcy)
     Polowanie na szczęście, reż Ingse B. Sæthre (Norwegia)
     Inwentaryzacja, reż. Bartek i Piotr Bartos (Polska)
     
     Filmy dokumentalne:
     Cisza, reż. Zofia Goraj (Polska)
     
     Filmy fabularne:
     Ostatni z was, reż. Dan Sachar - Nagroda Euroshorts 2014 za film fabularny (Izrael)
     Nigdzie, reż. Nina S.F. Engel (Hiszpania)
     Dziewice, reż. Asier Aizpuru (Hiszpania)
     
     Amerykański Film Reklamowy 2014 (The Art and Technique of the American Commercial)
     
     Bilet na DKF kosztuje 8 zł.
Sylwia Warzechowska, rzecznik CSE Światowid
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem