Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Środa 07-12-2016, imieniny Ambrożego, Marcina
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Droga z pierwszeństwem przejazdu Droga z pierwszeństwem przejazdu

Głęboko w gardle

Elbląg, Głęboko w gardle Kadr z filmu

To dokumentalny film o filmie pornograficznym "Głębokie gardło".

Jak to możliwe, że niskobudżetowy film pornograficzny "Głębokie gardło" stał się jednym z najbardziej dochodowych obrazów w historii kina, a przy tym rozpętał w Stanach Zjednoczonych prawdziwą burzę medialną i społeczną? Na to właśnie pytanie starają się odpowiedzieć po 30 latach twórcy dokumentu "Głęboko w gardle". Zobacz, jak powstawał najsłynniejszy film porno w historii.
     
     Tytuł oryginalny: Inside Deep Throat
     Produkcja: USA, 2005
     Gatunek: Dokument
     Czas: 92 min.
     Dozwolony od 18 lat
     Reżyseria i scenariusz: Fenton Bailey, Randy Barbato
     Premiera: 1 lipca 2005
     Dystrybutor: KINO - Monolith Plus
     Aktorzy: Dennis Hopper - narrator (głos), Peter Bart, Carl Bernstein, Tony Bill, Ralph Blumenthal
     Informacje o imprezach centrum kultury Światowid i repertuar kina

opr. A (na podstawie informacji dystrybutora)
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama