Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 21-01-2018, imieniny Agnieszki, Jarosława. Dzień Babci
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Noworoczna kąpiel morsów Noworoczna kąpiel morsów

Safe house

 
Elbląg, Safe house materiały prasowe dystrybutora filmu
Rek

W piątek 24 lutego na ekrany Multikina wchodzi film akcji „Safe house”.

Były oficer operacyjny i „wróg numer jeden” CIA, Tobin Frost niespodziewanie pojawia się w jednym z miast Afryki Południowej i stawia na nogi cały wywiad. Przejęty przez agentów zostaje odesłany do kryjówki prowadzonej przez Matta Westona. Kiedy miejsce zostaje zaatakowana przez brutalnych najemników, Weston zmuszony jest pomóc w ucieczce Frostowi i szybko zdaje sobie sprawę, że jego moralność i idealizm zostały wystawione na próbę. Teraz obaj muszą starać się przeżyć, aby dowiedzieć się, kto chciał się ich pozbyć.
     Reżyseria Daniel Espinosa, scenariusz David Guggenheim. Obsada: Ryan Reynolds, Denzel Washington, Vera Farmiga. RPA, USA, 2012.
     
     Bilety na film kosztują: seanse od poniedziałku do piątku do godz. 17 – 14 zł i 17 zł, w pozostałe dni (weekendy, święta) - 16 zł i 20 zł.

oprac. OK
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama