Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 29-07-2017, imieniny Marty, Ludmiły, Olafa
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Jesteśmy jeszcze w Europie? Jesteśmy jeszcze w Europie?

XXX

Elbląg, XXX

Tatuaż, ogolona głowa, nabite mięśnie, pewność siebie. Chodząca reklama przeciwników wszelkich autorytetów.

Nawet pierwsza litera jego imienia (potrójnie wytatuowana na karku) informuje świat o jego ekstremizmie. Xander Cage (Vin Diesel) to XXX. Żyje ze sprzedaży kaset z nagraniami swoich sensacyjnych wyczynów, które powodują maksymalny przypływ adrenaliny, jednocześnie zwiększając ryzyko przedwczesnej śmierci. Xander ma grupkę przyjaciół i fanów należących do subkultury miłośników igraszek ze śmiercią, lecz po kolejnym zderzeniu z prawem, jego świat ma się naprawdę wywrócić do góry nogami...
     
     Produkcja: USA, 2002
     Rodzaj: Dramat/Akcja
     Czas: 118 min.
     Reżyseria: Rob Cohen
     Scenariusz: Rich Wilkes
     Premiera: 11 października 2002
     Dystrybutor: Warner
     Aktorzy: Vin Diesel, Asia Argento, Samuel L. Jackson, Marton Csokas, Joe Bucaro III

opr. M (na podstawie informacji dystrybutora)
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama