Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 23-09-2017, imieniny Bogusława, Tekli. Pierwszy dzień jesieni
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Multikino: ona wygrała bilety

Elbląg, Multikino: ona wygrała bilety

17 marca w kinach sieci Multikino będzie można zobaczyć premierowo nową wersję klasycznego filmu animowanego „Piękna i Bestia”. Dla naszych Czytelników mamy podwójne zaproszenie na ten film. Sprawdź, czy wygrałaś.

Chcecie iść do elbląskiego Multikina z osobą towarzyszącą i za darmo obejrzeć film „Piękna i Bestia”? Weźcie udział w naszym konkursie.
     
     Podwójne zaproszenie zaproszenie wygrała Halina Świderska. Gratulujemy, potwierdzenie wysłaliśmy mailem.
     
     ***
     1. W każdym konkursie bierze udział tylko jedno zgłoszenie wysłane z jednego adresu mailowego.
     2. Wysłanie więcej niż jednego zgłoszenia wyklucza uczestnika z udziału w konkursie
     3. Każde zgłoszenie powinno zawierać wskazany w konkursie tytuł wiadomości (hasło), odpowiedź (o ile jest wymagana) oraz dane osobowe uczestnika konkursu.
     4. Zgłoszenia wypełnione niepoprawnie nie będą rozpatrywane.
     Przeczytaj cały
regulamin konkursów portEl.pl

.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama