Sobota 23-06-2018, imieniny Wandy, Zenona. Dzień Ojca
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Można? Można?

Zaproszenia na „Euroshorts”

Dyskusyjny Klub Filmowy im. Andrzeja Munka zaprasza na kolejny dzień replik XIV Europejskiego Festiwalu Fabuły, Dokumentu i Reklamy „Euroshorts”. Dziś na ekranie hity polskiej i amerykańskiej reklamy. Sprawdź, czy wygrałeś zaproszenie.

Główną atrakcją piątkowego spotkania w ramach festiwalu „Euroshorts” będzie rozmowa z Przemysławem Młyńczykiem z Fundacji Młodego Kina. Tego wieczoru zaprezentowane zostaną hity polskiej reklamy telewizyjnej z lat 1995-2004, m.in. „Lata 50-te” – reklama pieczywa chrupkiego z 1995 r. wymyślona przez Włocha Franco Gisutiego, „Czarny kapturek” – film społeczny w akcji Stop Aids zrealizowany w 1995 r. przez Piotra Dumałę, „Łaciate” – z 1996 r., „CPN” – musical reklamowy z udziałem Andrzeja Rosiewicza, „Tango” – tancerze Małgorzata Kosik i Ireneusz Sulewski w niekonwencjonalnej reklamie płytek ceramicznych z roku 1998, „Dyskoteka” – w reżyserii Mariusza Trelińskiego, „Max Emocje” – nagrodzony za walory artystyczne film Jarka Minkowicza.
     Na ekranie kina Światowid zobaczymy też Amerykańskie Filmy Reklamowe 2005, czyli obrazy wyróżnione w konkursie Stowarzyszenia Niezależnych Producentów Reklamowych USA i włączone do stałych zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku.
     Początek spotkanie godz. 17. Bilety w cenie 8 zł.
     Pojedyncze zaproszenia na dzisiejszy seans wygrali: Agnieszka Kalita, Oliwia Węgłowska, Marcin Koszyński i Sławomir Aleksiuk. Gratulujemy. Potwierdzenia wysłaliśmy mailem.
     

OK
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Konto poczty elektronicznej
Czytnik kart kryptograficznych Mini
Domena funkcyjna .com.pl
Czytnik kart kryptograficznych