Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Poniedziałek 05-12-2016, imieniny Sabiny, Krystyny
 
Rek

UWAGA!

Euroshorts w Światowidzie (5)

Dyskusyjny Klub Filmowy im. Andrzeja Munka zaprasza na piąty dzień replik XIV Europejskiego Festiwalu Fabuły, Dokumentu i Reklamy „Euroshorts”. Początek dzisiejszej imprezy o godz. 17 - zobaczymy hity polskiej reklamy TV z lat 1995-2004 oraz najlepsze amerykańskie filmy reklamowe ubiegłego roku.

Zaprezentowane zostaną największe dokonania polskich agencji i studiów reklamowych minionej dekady, a także najlepsze amerykańskie reklamy z udziałem znanych aktorów, m.in. Brada Pitta i Roberta de Niro, nakręcone przez wybitnych reżyserów: Martina Scorsese, Davida Finchera, Joe Pytkę i innych. Prace zostały nagrodzone przez amerykańskie Stowarzyszenie Niezależnych Producentów Reklamowych i włączone do stałych zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku.
     Cena biletów - 8 zł.
     
     Piątek, 26 maja, godz. 17 - reklamy
     Hity polskiej reklamy TV z lat 1995-2004, m.in.: „Lata 50-te”, „Czarny kapturek”, „Łaciate”, „CPN”, „Tango”, „Dyskoteka” i „Max Emocje”.
     Amerykański Film Reklamowy 2005.
     

oprac. OK
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
  • ...ciekawe, czy tym razem film będzie obsługiwał palący operator i ZASMRODZI fajami całą salę kinową. Powinien być w takich przypadkach zapewniony co najmniej zwrot kosztów biletów. Ale co tam, przecież jak ktoś pali to nie myśli...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    większośc społeczeństwa(2006-05-26)
Reklama