Środa 19-12-2018, imieniny Dariusza, Urbana
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Nowy Notes na 6 tygodni

Elbląg, Nowy Notes na 6 tygodni

Centrum Sztuki Galeria EL informuje, że jest już nowy, 63 numer "Notesu na 6 tygodni". Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem pisma zapraszamy na czwartkowy performance „CV” Artiego Grabowskiego pod Bramę Targową.

W bieżącym numerze "Notesu" można przeczytać:
     -o grupie PANGENERATOR. Ich celem jest zmiana podejścia do nowych mediów w Polsce. Za nadużycie uważają określenie tym mianem fotografii, wideo. Jeden z najważniejszych punktów tworzonego przez nich manifestu dotyczy jak najszerszej interdyscyplinarnej współpracy osób o różnych umiejętnościach.
     - o napierającej fali konformizmu oraz przestrzeniach ucieczki przed mainstreamowym szaleństwem, opowiada Heath Bunting, artysta działający na polach net.artu i sport-artu.
     - rozmowę z Susan Philipsz, nominowaną w tym roku do prestiżowej Nagrody Turnera, autorką niewidzialnej rzeźby zrealizowanej w warszawskim Parku na Bródnie
     - o przekraczaniu granic strony - Banu Cennetoglu odnalazła punkt, w którym trudno oddzielić formę i treść, a granice książki nakładają się na granice państw. Rozmowa z artystką w przededniu jej udziału w Manifesta 8, o poszukiwaniu alternatywnych sposobów dystrybucji i egzystencji dzieła oraz o książkach artystycznych.
     - rozmowę z Antje Kalus - "Uniform, który istnieje w czasie": Nieustannie oferuje się nam wizje tego, kim moglibyśmy być, ale nie jesteśmy. Ja natomiast staram się pytać w swoich projektach - kim naprawdę jesteś? Czego naprawdę, ale to naprawdę, potrzebujesz?
     - co o pracy Polaris Kuby Bąkowskiego pisze Stach Szabłowski: Polaris jest przykładem antypragmatycznej ekonomii sztuki, w której nakłady i zyski nie mają szans się zbilansować. Ekonomiczna nieefektywność tego projektu ma jakość estetyczną - w absurdalności przedsięwzięcia Bąkowskiego zaklęte jest piękno, które potrafi wyzwolić bezinteresowność artystycznego gestu.
     - o projekcie 736 km, czyli o tym by coś się zadziało: Grupa artystów przyjeżdża do małego miasteczka. Rozstawiają przyczepy kempingowe, robią kino plenerowe, warsztaty, dyskusje, ławki. Dobudowują stopień do wysokiego murku przy sklepie, dzięki któremu starsze panie, dźwigające siatki, nie muszą już wykonywać akrobacji, żeby skorzystać ze skrótu. O projekcie 736 km, opowiadają jego koordynatorki: Emilia Orzechowska i Lena Dula.
Joanna Mierzejewska, Centrum Sztuki Galeria EL
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Kalendarz Książkowy z Grawerem
Żarówki LED
Pieczątki Firmowe
Kalendarz Książkowy z Grawerem