Na początku kwietnia mają ruszyć prace remontowe budynku elbląskiego dworca PKS. Remont wiąże się z planowanym uruchomieniem w Elblągu Centrum Obsługi Kierowców.
Budynek dworca PKS zostanie podzielony na dwie kondygnacje. Na parterze nadal będą się mieścić kasy PKS, Centrum Obsługi Kierowców - na piętrze. Budynek zostanie także gruntownie wyremontowany.
Po remoncie zostanie do niego przeniesiony referat komunikacji Urzędu Miejskiego. Powstaną tam także biura agencji ubezpieczeniowych i banków. Chodzi o to, aby elblążanie mogli w jednym miejscu załatwić wszystkie formalności po zakupie samochodu.
- Jest jeszcze zbyt wcześnie, aby podać termin zakończenia prac - mówi Andrzej Olejnik, dyrektor elbląskiego PKS. - Projekt będzie ostatecznie gotowy pod koniec grudnia.
Po remoncie zostanie do niego przeniesiony referat komunikacji Urzędu Miejskiego. Powstaną tam także biura agencji ubezpieczeniowych i banków. Chodzi o to, aby elblążanie mogli w jednym miejscu załatwić wszystkie formalności po zakupie samochodu.
- Jest jeszcze zbyt wcześnie, aby podać termin zakończenia prac - mówi Andrzej Olejnik, dyrektor elbląskiego PKS. - Projekt będzie ostatecznie gotowy pod koniec grudnia.
OP