Wtorek 23-10-2018, imieniny Teodora, Seweryna
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Inspektor - mediator

Do Delegatury Inspekcji Handlowej w Elblągu zwróciła się o pomoc konsumentka, której nie uznano reklamacji obuwia. W sklepie została poinformowana, że „uszkodzenia i zużycie obuwia nie podlega reklamacji i stąd brak podstaw do jej uznania”. Kobieta nie zgodziła się z taką opinią.

Delegatura Inspekcji Handlowej w Elblągu informuje, że w zakresie posiadanych kompetencji może w takich sprawach przeprowadzać postępowanie mediacyjne na podstawie art. 36 ustawy o Inspekcji Handlowej. Jeżeli mediacja nie przyniesie oczekiwanego przez konsumenta rezultatu, wówczas pozostanie droga sądowa z powództwa cywilnego przed sądem powszechnym lub Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 10 tel. 089 527 27 65. Postępowanie mediacyjne oraz przed Polubownym Sądem Konsumenckim jest bezpłatne.
     Wzór wniosku o mediację jest dostępny na stronie Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej www.giih.gov.pl, a wzór zapisu na sąd polubowny jest dostępny na stronie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Olsztynie - www.olwiih.neostrada.pl.
     Do wypełnionego wniosku o mediację należy dołączyć dokumenty niezbędne do przeprowadzenia mediacji w szczególności kserokopie: dowodu zakupu, protokołu reklamacyjnego oraz odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne.
     Konsumenci, którym nie uznano reklamacji, a chcący dochodzić swoich roszczeń, uzyskają informacje w Delegaturze Inspekcji Handlowej w Elblągu, ul. Hetmańska 31 tel. 055 641 78 80.

oprac. A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

karma p. falista
Agama brodata
Artemia
Królik minaturka