UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • kilka słów o zamkach, jak napisano w artykule smar dla zamków to zabójstwo, kto kolwiek powiedział że WD wypłukuje smar z zamków jest w błędzie w zamkach nie powinno być smaru – w zmiennych temp. twardnieje i wtedy mamy kłopoty z otwarciem drzwi lub zapcha tak listki w wkładce że możemy otwierać je śrubokrętem. Olej na początku smaruje ale bardzo ładnie zbiera kurz lub inny syf z naszych kluczyków. WD-40 jest płynem który usuwa tlenki metali, wypłukuje nieczystości oraz zabezpiecza od wilgoci w wkładce zamka co jest najważniejsze na zimę, ponieważ nie zamarzają nam plastikowe lub metalowe części lecz kondensat pozostały w środku
  • Pare slow co do akumulatora. Jakies shity wytrzymuja 4 lata dobre akumulatory znacznie wiecej. Najlepiej pojechac do elektryka i sprawdzic stopien zuzycia akumulatora. Co do przydatnosci opon wielosezonowych jest takie przysłowie: " Co jest do wszystkiego to jest do niczego" Jezdzilem kiedys ( jeszcze poczciwym 125p) na takich oponach, dopiero jak zacząłem jezdzic na zimowkach to poczulem roznice. Opony zimowe dobrze trzymaja juz od + 7 st Celsjusza i nie ma znaczenia czy jest scnieg czy lod, sa lepsze w niskich temperaturach i od letnich i od calorocznych. A kupujac opony letnie i zimowe wcale nie oszczedzamy pieniedzy bo opony bo majac 2 komplety przejedizemy 2 razy wiecej km niz na jednym komplecie. dodatkowym wydatkiem moga byc tylko felgi ( lub koszt przełżenia)
  • z tym ladowaniem akumulatora raz na tydzien to przesada. jesli ktos jezdz codziennie do pracy 10-15 minut to starczy jak przed zima raz porzadnie analduje akumulator i tyle. ale nie raz na tydzien bez jaj
Reklama