UWAGA!

Kserokopiarka - lepiej kupić czy wynająć?

 Kserokopiarka - lepiej kupić czy wynająć?

 To pytanie zadaje sobie wielu właścicieli firm i przedsiębiorstwo. Z racji tego, że płynna praca załogi bez urządzenia wielofunkcyjnego na terenie zakładu zwyczajnie nie jest możliwa, z czasem pojawia się potrzeba zakupu lub wynajmu kserokopiarki.

Wszystko tak naprawdę zależy od budżetu, jakim dysponuje firma. Jeśli nie jest on na tyle duży, aby jej właściciel mógł pozwolić sobie na inwestycję w wysokiej klasy urządzenie wielofunkcyjne to korzystniej będzie wydzierżawić sprzęt, co będzie bardziej opłacalne.
      
       Dlaczego warto wynajmować?
      
       Ksero czy skaner to urządzenia, które powinny być na wyposażeniu każdego biura. Co jednak w momencie, gdy firmy na ich kupno zwyczajnie nie stać? Doskonałą alternatywą jest dzierżawa kserokopiarek, z której zresztą można czerpać całkiem sporo korzyści. Do najważniejszych zaliczyć można stałą wysoką jakość wydruków, a także brak przestojów urządzenia.
      
       Interesujesz się wynajmem tego rodzaju sprzętów? W pierwszej kolejności zastanów się, czego tak naprawdę potrzebujesz, a dopiero potem dokonaj wyboru konkretnego modelu. Biorąc po uwagę korzystne oferty firm możesz być pewien, że zostaną Ci zaoferowane wyłącznie najnowsze modele wysokiej klasy urządzeń, które całkowicie spełnią oczekiwania użytkowników. W dodatku nie będziesz musiał płacić ogromnej sumy za zakup, pojawią się jedynie stałe przewidywalne (stosunkowo niewielkie) koszty wynajmu.
      
      
       Konserwacja na zawołanie
      
       Właściciele urządzeń biurowych muszą liczyć się z tym, że w momencie awarii sprzętu są pozostawieni sami sobie. Pozostaje im czytanie od deski do deski instrukcji dedykowanej posiadanemu sprzętowi lub skorzystanie z pomocy firmy serwisującej, która bardzo często pobiera wysokie opłaty za swoje usługi.
      
       Mamy jednak dobrą informację dla firm i osób wynajmujących kopiarki. Konserwacją każdej wynajmowanej kserokopiarki zajmie się firma wydzierżawiająca sprzęt, zaistniały problem zostanie całkowicie usunięty przez profesjonalistę. Dzięki temu zaoszczędzisz czas na szukanie przyczyny problemu i jego rozwiązania, a także pieniądze, które musiałbyś przeznaczyć na serwisowanie urządzenia.
      
       Dobrą informacją jest także to, że od momentu zgłoszenia usterki osoby zajmujące się specjalistyczną naprawą sprzętu biurowego zjawią się u Ciebie w ciągu 8 godzin, co pozwoli uniknąć przestoju w pracy całej załogi, a przy okazji nie będzie powodować niepotrzebnych stresów i nerwów wśród pracowników firmy.
      
      
---------- Reklama ------------


Najnowsze artykuły w dziale Poradnik

Artykuły powiązane tematycznie