Niedziela 18-11-2018, imieniny Karoliny, Romana
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Wszystkich Świętych Wszystkich Świętych

Dlaczego pod Pasłękiem zginął pilot?

 
Elbląg, Dlaczego pod Pasłękiem zginął pilot? (fot. Michał Skroboszewski)
Rek

Dlaczego zginął 33-letni pilot, który w lipcu rozbił się MIG-29 na polu pod Pasłękiem? Czy nie miał szans uratować życia, bo chałupniczo produkowane są części zamienne do samolotów? - odpowiedzi na te i wiele innych pytań próbują znaleźć dziennikarze Onet.pl, publikując wyniki swojego śledztwa. 

Przypomnijmy, że do tragedii pod Pasłękiem doszło w lipcu tego roku. Zginął 33-letni Krzysztof Sobański, pilot MiG-29, który przed śmiercią uratował prawdopodobnie wiele istnień ludzkich, nie dopuszczając do tego, by maszyna rozbiła się na terenie zabudowanym. Pilot zdołał się katapultować, ale niestety nie przeżył, bo - jak piszą dziennikarze Onet.pl Edyta Żemła i Marcin Wyrwał - nie otworzył się spadochron, a fotel katapultowy nie oddzielił się od pilota. 
     Komisja Badania Wypadków Lotniczych nadal pracuje nad protokołem dotyczącym przyczyn tragedii. Dziennikarze Onet.pl dotarli do wielu byłych pilotów, którzy opowiadają o tym, co mogło być przyczyną wypadku. 
     
     Obszerny tekst na temat tragedii pod Pasłękiem i stanu polskiego lotnictwa wojskowego przeczytacie dzisiaj w Onet.pl
.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
  • Dziennikarzyna już widzę nawet samodzielnie napisać nic nie potrafi... trzeba było w ogole dac link do sronetu...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    22 17
    kreciol (2018-11-07)
  • Bez waszej pomocy mogę to sobie przeczytać. Żenada.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    18 11
    rolio(2018-11-07)
  • redaktor @rolio - Na tym polega prasówka, czyli przegląd prasy. Dziennikarze Onet. pl prowadzili śledztwo, o jego wynikach napisali, dlatego to cytujemy w odpowiednim dziale. I tyle w temacie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    26 8
    redaktor(2018-11-07)
  • Proszę się przyjrzeć bliżej sytuacji zwolnień w policji a dokładniej w Elblągu. Ludzie w słuchawkach słyszą, że nie ma kto przyjechać do interwencji albo czeka się ponad godzinę na przyjazd policji. Jak tak dłuzej potrwa to w Polsce zapanuje anarchia albo będzie wojsko na ulicach
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    13 8
    (2018-11-07)
  • No kto odpowiada? Myślę, że dowództwo naczelne - nakazując nocne loty wadliwego samolotu (niedopilnowane kontrole). (Jak jest wypadek w firmie budowlanej odpowiada szef). No ale teraz mamy "dobre" dowództwo, to nie będzie odpowiadać, bo jest dobre i tyle.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 5
    (2018-11-07)
  • "albo będzie wojsko na ulicach" - może o to chodzi?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    6 0
    (2018-11-07)
  • Dlatego redaktorzyno skonczyles w zadoooopiastym pseudoportaliku, z takim podejściem do pracy, ciesz się i z tego ...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    5 22
    kreciol (2018-11-07)
  • redaktor @kreciol - Jest mi niezmiernie miło, że cieszy się Pan/Pani moim szczęściem. Wzruszyłem się. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    17 4
    redaktor(2018-11-07)
  • Tylko nie popsusc misiu w galoty...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2 9
    kreciol(2018-11-07)
  • Artykuł ONET długi, ale wygląda na rzetelny, pomimo tego, że jednym z autorów jest p. Żemła, która z lubością atakuje MON po zmianach w 2015 r. Tutaj jednak jasno wykazano, że remonty feralnego fotela K-36 nastąpiły w 2011 roku, kiedy to szefami MON byli najpierw Bogdan Klich, a potem Tomasz Siemoniak. .. Czy ta wojskowa katastrofa doczeka się porządnego śledztwa i wyjaśnienia wszystkich nieprawidłowości, a przede wszystkim pociągnięcia do odpowiedzialności winnych? Inny wojskowy lot, z 10 kwietnia 2010 roku wciąż czeka na wyjaśnienie. Jesteśmy to winni obu ś. p. pilotom - Arkadiuszowi Protasiukowi i Krzysztofowi Sobańskiemu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    10 8
    JW2980(2018-11-07)
  • DRODZY INTERNAUCI jak już decydujecie się na komentowanie to piszcie chociaż z sensem. Opinie rodem z magla nikogo normalnego nie interesują. Do tych co nie wiedzą czym był magiel wyjaśniam, że w latach obecnie poniżanych, byl on formą kawiarenki internetowej i spełniał funkcje dzisiejszego internetu. Tam rodziły się informacje niezwykłe jak chociażby o czarnej Wołdze, z ktorej porywano porządnych ludzi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 2
    (2018-11-07)
  • Jaki ty jesteś super, ah, oh! to se nie czytaj. twoja sprawa, tylko po co o tym tak trąbisz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2 2
    (2018-11-07)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Fototapety dziecięce
Fototapety do biura
Zdjęcia i plakaty w wielkim formacie
Fototapeta z ludźmi