UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • a moim zdaniem skoro polityka MZK jest taka ze autobus nr 13 zawsze jezdzi z zawady do szpitala za autobusem nr. 17 [moze 2 mionuty ruznicy] ale zawsze siedzi mu na ogonie i praktycznie nikogo na trym kawalku nie wozi to jest najwieksza glupota jaka moze byc! nastepne autobusy to 14 jedzie z jaru a na zawadzie kupa ludzi zawsze juz czeka bo 9,8,11, tez dopiero sie zjezdzają za 14 i na ogonie im siedza! przeciez to jest smieszne a kolejna sprawa jest taka ze w latach `95 2000 tez wiecej ludzi jezdzilo do szkuł i pracy bo był wyż a teraz to kto ma jezdzic komunikacja jak niemal cały wyz wyjechal z tego miasta hihi
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    tomiastoumiera(2005-08-29)
  • tomiastoumiera - masz racje autobusy się na przystankach niemieszczą; 4ry pod rząd jadą zazwyczaj
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tomrek(2005-08-29)
  • Mniej wydam na zupe na skuter niz na tramwaj...
  • W Toruniu, gdzie mieszkam bilety ostatnio zdrożały po 1 stycznia, a kontrolerzy byli tak bezczelni,ze czatowali na tych, którzy wracali do miasta po świętach (studenci jeszcze z wielkim bagażem) i nie wiedzieli o zmianie biletów. Na nic się zadało wyjaśnianie, proszenie - wlepiali takie mandaty, ze aż strach. Do tego zawsze mierzą bagaże i to na swoją korzyść (ostatnio zapłaciłam karę za bagaż, ktory poprzedni kontrolerzy zakwalifikowali do jazdy bez dodatkowego biletu!!). Bilet w Toruniu kosztuje teraz 1,90 (dla studentów i uczniów służy do 2 przejazdów) i niedługo znów zdrożeje przynajmniej o 10 groszy. Elbląscy kontrolerzy jak do tej pory badzo miło mnie zaskoczyli - trochę gorzej z pasażerami, którzy zaczepiają, wulgarnie odzywają się do innych, piją w tramwajach alkohol - ostatnio jakaś dziwczyna poprosiła mnie o pomoc, gdyż napastował ją jakiś mężczyzna. Mam nadzieję, że podwyżka cen biletów sprawi, że kontrolerzy będą częstszymi gośćmi w środkach komunikacji i będziemy mogli czuć się w nich bezpieczniej. Zgadzam sie ze rozkład jazdy jest głupio pomyslany - nie tylko z autobusami - z tramwajami jest tak samo-jede siedzi drugiemu na ogonie!!!!
  • A moim zdaniem zupełnie nipłacalna jest jazda autobusem za drogo kupiłem samochód zimą cieplutko a nie jak w lodówce i szybciej wygodnie i w cenie miesięcznego dwa razy dalej namawiam kupujcie rowery samochody
  • Djrybak – jak napisałem system taki zastosowany jest w Gdańsku gdzie ilość pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej tak jak i natężenie ruchu, w szczycie, jest nie porównywalnie większa a autobusy dojeżdżają na czas. Masz racje że ludzie kombinowali by jak okraść ZKM ale taka to już mentalność. Lata komuny i wspólnej własności zrobiły swoje. Dziwne tylko że niecałe 60 km dalej takie coś się sprawdza. Częstsze kontrole i moim zdaniem - nie ma problemu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ekonomista(2005-08-30)
  • OSTATNIO BYŁEM WE WROCŁAWIU I TAM MIESIĘCZNY BILET KOSZTUJE 90 ZŁOTYCH, A BILET JEDNORAZOWY 2 ZLOTE NA [TRAMWAJ I AUTOBUS] BEZ WZGLEDU NA DŁUGOŚĆ TRASY...-TO TAK GWOLI INFORMACJI...
  • Trzeba zatrudnic swieza krew do tego zarzadu zkm. Przede wszystkim potrezebny jest informatyk do napisania dobrego programu ukladajacego rozklad jazy. Tak jak wczesniej bylo tu pisane wielokrotnie roznica miedzy linia 9 a 11 (gdzie trasa 9 pokrywa sie identycznie z 11) jest 2 min poczym 20 - 30 min przzerwy i nic nie jedzie - no supper - przykladow mnozyc. Kolejna rzecz to inwestycje, trzeba pomyslec nad zakupem nowych autobusow lub instalacja gazowa. To ze pan dyrektor sie martwi iz maleje liczba pasazerow swiadczy o braku jego kompetencji. Czasy PRLu juz nie wroca - niestety ludzie kupuja samochody i beda kupowac ich jeszcze wiecej- trzeba sie z tym pogodzic ze pasazerow bedzie coraz mniej ( a i bardzo dobrze bo wreszcie mozna jezdzic w ludzkich warunkach a nie jak korniszony w sloiku) i podjac jakies dzialania strategiczne a nie zwiekszac ceny biletow. Marketing panie dyrektorze!! - trzeba zachecic pasazerow - tani bilet okresowy=wiecej pasazerow+stale wplywy do zkm+zachowana plynnosc finansowa firmy, pozatym bilet okresowy jest forma pozyczki jaka udzielaja pasazerowie dla ZKM gdyz placa za miesiac z gory.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    analityk(2005-08-30)
  • ale co najwazniejsze to rozklad jazdy bo obecnie wielokrotnie wracajac z gdanska do elblaga dojaz z dworca do domu na zawadzie zajmuje mi ponad godzine (tyle co 60 km z gdanska pks'm) 9 jezdzi co pol lub 40 min a tramwaj przejazdza miasto przez 30 min. a ze mieszkam na szarych szeregów przy petli autobusowej to jadac tramwajem z ostatniego przystanku musze isc z buta z ciezka torba jakies 20 min - mysle za na wsi maja lepiej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    chodziarz(2005-08-30)
  • Wystarczyłoby: - wprowadzić zróżnicowanie opłat w zależności od długości przejazdu (np. dwa przystanki za 0.4 zł) - tańszy bilet miesięczny - nie będzie wtedy poczucia, że jak dwa razy nie przejadętrasą to już tracę na miesięcznym - zdecydowanie ulepszyć rozkład unikając zbitek autobusów (wczoraj na Łęczyckiej jechały na raz cztery autobusy - wyglądało to jak konwój) oraz dojezdność np. z Łęczyckiej do dworca bo rano czy wieczorem to trzeba 40 min. wcześniej wyjeżdżać. Na marginesie - czemu jest włączone nadpisywanie tekstu - poprawianie literówek w komentarzu to koszmar
  • Ekonomisto - nie przesadzaj z tym "nieporownywalnie wieksze". Rzeczywista liczba osob przebywajach w naszym miescie w ciagu dnia, jak ktos sie doliczylyl przekracza grubo 160-170 tys. Ale fakt ruch w GD jest wiekszy. Co do zastosowan gdanskich, takie rozwiazanie posiada planetobus - autobus lokalny -2 linie. Takie enigmatyczne rozwiazanie nie powoduje utrudnien ruchu i jest niezauwazalne praktycznie. Czy ty nie masz wyobrazni co by sie stalo gdyby wprowadzic takie roazwiazanie do kazdego e-go autobusu i tramwaju. Kolejki tworzyly by sie na przystankach, a niewielkie odleglosci pokonywane by byly godzinami. Propozycja dla ZKM, wprowadzic dodatkowy elblaski -platetobus, zobaczymy jak sytuacja bedzie sie ksztaltowac. Moze z czasem, eblazanie i ZKM nauczyloby sie korzystac z tego typu roziwazan.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    djrybak(2005-08-30)
  • im taniej tym wiecej pasazerow!! proste
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mijagi(2005-08-31)
Reklama