Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 03-12-2016, imieniny Franciszka, Ksawerego
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Dziennik Elbląski: Centrum obsługi kierowców

"Od dzisiaj wszystkie sprawy związane z rejestracją pojazdów i wydawaniem praw jazdy załatwiane są w Dziale Obsługi Kierowców przy. pl. Dworcowym 4" - informuje Dziennik Elbląski.

"Na razie pracownicy Działu Obsługi Kierowców miejskiego Wydziału Spraw Obywatelskich będą czekali na interesantów w godzinach od 7.30 do 15.30, a w środy - do godz. 18.
     - O tej porze roku zazwyczaj nie ma zbyt wielu chętnych do rejestracji pojazdów - mówi Artur Zieliński, naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Elblągu. - Tak się dzieje i teraz. Dlatego, poza środą, nie wydłużamy pracy działu obsługującego kierowców. Ale gdy zajdzie taka potrzeba, będziemy nie tylko pracowali dłużej każdego dnia, ale i w soboty. (...)
     Kierowców, od błądzenia od jednego stanowiska do drugiego ustrzeże specjalny punkt informacyjny. Osiem stanowisk związanych jest z rejestracją i ewidencją pojazdów. Pracownicy z dwóch stanowisk zajmują się prawami jazdy.
     Dział Obsługi Kierowców znajduje się na pierwszym piętrze budynku dworca PKS".
     
     Więcej w Dzienniku Elbląskim.

Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Jestem pod wrażeniem, pojechałem dziś do wydziału komunikacji i byłem w szoku, w pierwszym momencie nie potrafiłem się odnależć w naszej polskiej urzędniczej rzeczywistości. Wszyscy, którzy chociaż raz byli w tym urzędzie, napewno wiedzą co tam się dzialo. Wchodzę, miła pani pokazuje mi skąd wziąś numerek, mało tego jeszcze mam się pośpieszyć, bo już moja kolej podejść do okienka. Ludzie żadnych kolejek, nikt nie zapisuje na żadne listy, widzę wszystko co się dzieje w urzędzie. Nikt nie przychodzi "żeby się tylko zapytać". Nie trzeba czapkować O CO TU CHODZI ? CZY TAK MA BYĆ JUŻ ZAWSZE ? CZY MOŻE W ZWIĄZKU Z OTWARCIEM NOWEJ SIEDZIBY TRAFIŁEM NA JAKĄŚ PROMOCJĘ ? Jeżeli jedznak to co dziś przeżyłem przetrwa dłużej. BRAWO, PIERWSZY RAZ JESTEM PEŁEN UZNANIA DLA URZĘDNIKÓW. TAK TRZYMAĆ DALEJ.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    zwierzę(2004-03-22)
  • Wkońcu normalność:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2004-03-22)
  • Weszłam dzisiaj do budynku dworca PKS i przeżyłam miłe zaskoczenie. Budynek prezentuje się wspaniale!!! Więcej takich inwestycji w naszym mieście!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    nn(2004-03-22)
Reklama