Wtorek 23-10-2018, imieniny Teodora, Seweryna
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Dziennik Elbląski: Do ZUS bez komórki

“Klienci czekający w kolejce na załatwienie sprawy w elbląskim ZUS nie mogą używać w tym czasie telefonów komórkowych” - czytamy w Dzienniku Elbląskim.

“O zakazie używania komórek informują specjalne tabliczki.
     - Czekałem w kolejce około pół godziny – mówi nasz Czytelnik. - Nie wyłączyłem w tym czasie telefonu komórkowego. Prowadzę działalność gospodarczą i komórka jest moim narzędziem pracy. Kiedy rozmawiałem przez telefon, pracownica ZUS zwróciła mi uwagę. Twierdziła, że moje rozmowy przeszkadzają pracownikom ZUS i nie pozwalają im się skupić. Myślę, że powinien być jakiś akt prawny na ten temat. Przełożeni w ZUS mogą tworzyć zakazy swoim pracownikom, a nie klientom.
     Kiedy nasz Czytelnik załatwiał sprawę, spośród pięciu stanowisk w ZUS czynne były tylko trzy.
     - Zakaz używania telefonów komórkowych w urzędzie, to nie jest wymysł pracowników ZUS po to, żeby utrudniać ludziom życie – mówi Michał Kraszewski, rzecznik prasowy ZUS w Olsztynie. - (...) Jeżeli ten pan chciał porozmawiać przez telefon komórkowy, mógł wyjść z kolejki, żeby nie przeszkadzać pracownikom”.

przyg. M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Pewnie, powinien wyjsc by pozniej ustawic sie na kolejne 2 godziny czekania. Chamstwo ZUS-u i tak jest powszechnie znane
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-11-04)
  • Nie jest to jedyny dowód na chamskie i anty ludzkie zachowanie w stosunku do klientów ,w ZUS-sie nie dostaniecie nawet kartki papieru żeby napisać podanie nikt wam nie pożyczy na chwilę długopisu ,ale zato skieryją do pani która stoi przy wejściu i sprzedaje kartki na sztuki i długopisy z marżą 2000 %,niema co mażyć o jakiś ludzkich zachowaniach czy odzywkach wszędzie kfelki marmury pełno stanowisk obsługi ale tylko połowa jest czynna a kolejki kilometrowe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    zniechęcony klient(2002-11-04)
  • telefonow komorkowych zabrania sie rowniez uzywac w Banku Gdanskim
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    hehe(2002-11-04)
  • do hehe: ale Bang Gdański nie jest placówką publiczną, a ZUS jest. Jeżeli rozmowy przez telefon przeszkadzają pracownikom (???) to zaraz zakażą rozmawainia w kolejce - bo to też przeszkadza. Jeżeli już ZUS zmusza ludzi do odwiedzania ich placówek, to niech nie przeszkadza im w ich normalnej działalności. Ciekawy jestem, czy istnieją prawne podstawy do wprowadzenia takiego zakazu używania telefonów kom. ?? A poza tym organizacja pracy w ZUS nie jest najlepsza (dwie kolejki do takich samych stanowisk).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    + -(2002-11-04)
  • Już samo to że stoisz w kolejce przeszkadza pracownicom ZUS. To że żyjesz też, bo trzeba Ci wypłacać jakieś świadczenia. Najlepiej przejść na tamten świat i jeszcze płacić składki .Ogólnie KIT
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rzecznik Zygi(2002-11-04)
  • Wiem dlaczego ! ZUS ma wspaniałe komputery z Prokomu, a one pewnie są czułe na komórki .... tak jak systemy nawigacyjne w samolotach (hi)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    MCH(2002-11-05)
  • Zabierają telefon ??? Jak nie, to niech się odwalą.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Bobo(2002-11-06)
  • Poznać PANA po cholewach - to takie polskie przysłowie, jakby ktoś nie znał. I to jest właściwie cały komentarz do sprawy, gdyby nie dręczące mnie pytanie: kto tu jest dla kogo? Odpowiedzi winien udzielić samemu sobie Pan Dyrektor. Ponadto polecam gorącej uwadze wysiłki innych elbląskich instytucji, którym chciało się poprawić jakość obsługi interesantów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    PROM(2002-11-10)
  • wszystkie te zakazy mogą sobie wetknąć w ..... . Telefonu (kom.) nie uzywam na spotkaniach(służbowych i towarzyskich), w restauracji, kościele i na randce.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    s.o.(2002-11-10)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Kalendarz Książkowy z Grawerem
Pieczątki Trodat
Kalendarz Książkowy z Grawerem
Kalendarz Książkowy A5 Firmowy