Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 10-12-2016, imieniny Bogdana, Julii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Dziennik Elbląski: Nie może zerwać z telekomunikacją

“Ewa Szelest z Elbląga od trzech miesięcy bezskutecznie stara się o rozwiązanie umowy z Telekomunikacją Polską SA” - napisał Dziennik Elbląski.

“Prawie trzy miesiące temu po raz pierwszy wysłała pisemną rezygnacją z usług operatora. Według TP SA okres wypowiedzenia wynosi 30 dni. Pani Ewa jednak do dziś ma podłączony aparat i dostaje rachunki telefoniczne.
     - Piętnastego października wysłałam do biura TP SA faks z rezygnacją. Po trzydziesu dniach sprawdziłam, czy odłączono mi telefon. Tak się jednak nie stało. Gdy zadzwoniłam do operatora powiedziano mi, że rezygnacja nie doszła. Wysłałam więc kolejny faks. Tym razem dotarł. Nic to jednak nie dało, telefon nadal jest podłączony – opowiada Ewa Szelest.
     (...) Już po powtórnym wysłaniu pisma pani Ewa przypadkowo, od innego pracownika telekomunikacji, dowiedziała się, że pierwsze pismo również do nich dotarło”.
     
     Więcej w Dzienniku Elbląskim.

Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Ja mam dokładnie ten sam problem z Tepsą i nie mam zielonego pojęcia jak z tego wybrnąć.TPSA polikwidowało wszystkie możliwe biura obsługi-to w Telepunkcie to farsa,i w zasadzie nie ma z kim rozmawiać. Do Gdańska ,czy do Koszalina bo tam prawdopodobnie załatwiane są sprawy rezygnacji przecież nie pojadę. Czy ktoś dopiesze się wreszcie tej dziadowskiej TEPSIE do skóry????????
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Marek(2004-01-05)
  • Dlatego ja osobiście zaniosłem rezygnacje do Telepunktu. Mam na rezygnacji imienny podpis i od 1.01.04 nie powinienem być abonentem TPSA. No i jeszcze jedno na rezygnacji jest zdanie "Od 01,02 Nie wyrazam zgdody na przetwarzanie danych...blablabla" i to oni beda sie martwic a nie ja. Pozdr
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    konjjo(2004-01-05)
  • Pani Rzecznik Praw Konsumenta w Elblągu, podpowiada że jeśli umowa została rozwiązana zgodnie z art. zawartym w regulaminie dostarczania usług telekomunikacyjnych TPSA(tj. 30dni), nalezy odesłać kserokopię rachunków wraz z ksero rozwiązania umowy i pismem o zaprzestanie wystawiania faktur w związku z rezygnacją ze świadczenia usług telekomunikacyjnych, a rachunkami wystawionymi po rezygnacji nie przejmować się :).Żeby podpisać umowę będą nachodzić człowieka po nocach, ale aby zrezygnować; no tu jest już dużo gorzej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Marek(2004-01-05)
  • Piekny przykład monopolisty. Wyjscie jest tylko jedno, zanieść ponownie wymówienie i dopisac, że od dnia z wybrzedzeniem 30 dniowym nieponoszę żadnych kosztów z korzystania z likwidowanej lini telefonicznej. I w tedy od dnia wygaśnięcia umowy dzwonić ile się da, Ja tak zrobiłem, po miesiacu przyszło wezwanie że tak niemogę a rachunek powsatał spory(około 2000zł). Wczasie rozmowy przedstawiłem pismo z wymienioną klaururą i powiedziałem że jak się coś niepodoba to zapraszam do sądu. Tak się składa że od dnia wygaśnięcia umowy, ta linia nie jest moją linią abonęcką i nieponoszę żadnej odpowiedzialności za łącze a tym bardziej za wykonane połaczenia. Sprawa zakończyła się tak, powróciłem do domu i już nie mogłem przedzwonić, a następnego dnia zapukali panowie monterzy aby zdemontować połączenie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Michał(2004-01-05)
  • To ja mam lepsze... 12 grudnia podpisalem wniosek na instalacje lacza.Wczesniej sprawdzilem w necie,ze na centrali 234 i 235 (takie mialem pare lat temu w mieszkaniu) moze byc neostrada (na www.neostrada.pl).Przy wypelnianiu wniosku pracownik zaznaczyl,ze centrala ma byc z Rakowa (najblizej 234),bo lacze jest tylko pod neostrade (mam Dialog) i wprawdzie od razu nie mozna zamowic,ale po instalacji zero klopotu,bo wszedzie mozna.27 grudnia przyszli monterzy,wiercili mi korytarz,bowiem kabel mial pojsc bezposrednio z klatki,a nie po wolnej parze starego kabla wojskowego,bowiem neostrada,wiec by nie bylo zaklocen.Tego samego dnia (sobota) zlozylem zamowienie na neo.3 stycznia dzwoni telepunkt,ze neostrady byc nie moze :-)No to pytam dlaczego monterzy nie powiedzieli,w telepunkcie i na www.nie wie-emaila wysle do koordynatora DSL w...Gdansku.Z tym, ze on na urlopie 5 dni:-)Mysle:super,jesli kilka tysiecy lacz obsluguje jeden gosc na teren Gd,Elb i pewnie Slupska.No nic,czekam,ale jesli nie zalatwia to bede reklamowal abonament (zero polaczen wychodzacych i przychodzacych) i koszt instalki.Zniszczonej tapety i kabla przez korytarz na wysokosci 1,5m pewnie nikt nie odda.Gorzej,ze juz kupilem router (mam fakture) pod neo i serwer co dodatkowo mnie kosztowalo jakies 2,5 tys.Tyle kosztow,a tu kicha.To sie dopiero nadaje do prasy!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Szymon Wiaderski(2004-01-05)
  • normalka
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    d(2004-01-05)
  • W Polsce monopolistami są zbyt często partacze pokroju TP.SA
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    xis(2004-01-05)
  • a mi tp-sa dopisuje do faktury kase. No i co mogę zrobić ? Powiem wam... NIC. Jedynie zrezygnować. :) Ale ostatnio tylko 30 zł dopisali to się jeszcze zastanowię. Bo neostrada to piękna rzecz :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    maniak(2004-01-05)
  • 3 lata temu przeszedłem na Dialog, mając dosyć tej bandy z TPS-a. Mam ISDN, to nie neostrada, ale stałe łącze. Nie mogę zrezygnować z drugiego numeru TPS-a, bowiem to numer od lat znany klientom, oni dzwonią, a ja tylko z Dialogu. TPS-ie pozwalam zarobić przecietnie 45 zł w miesiącu. Lecz, gdy tylko będzie możliwość przenisienia mojego "starego" numeru do Dialogu, to od razu to zrobię. Niech mi TPS-a obiecuje złote góry, a do nich juz nie wrócę! PS. usiłowałem koledze zamontować Neostradę - to koszmar. Mojej TPS-a wyłączyła telefon, bo zalegała coś około 7 zł, przy czym te 7 zł to był wynik rozliczenie jej UZASADNIONEJ reklamacji w związku z podłączeniem ISDN-a, czy czegos podobnego! Był to jedyny telefon w jej firmie! Biegała do mnie, wysyłala przez 5 dni faksy z ponagleniami, godzinami wiosiała na telefonie próbując dodzwonic się do tych słynnych biur "czegoś tam" i nic! Mogłaby podać ich o odszkodowanie, ale jak udowodnić poniesione straty? Przecież w usługach niematerialnych trudno jednoznacznie potwierdzic, ile zleceń jej umknęło, ilu klientów stwierdziło, że ma dość takiej firmy do której nie można się dodzwonić. Najbezpieczniej zrobić tak jak ja! TPS-a tylko do odbioru telefonów! Nie dać im zarobić, to może wreszcie ta "francuska" arogancja sie skończy!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Grzebar(2004-01-05)
  • TPSA ma zwolnić w tym roku jeszcze 6000 ludzi w 2003 zwolniła 5000 myślę że abonenci będą dzwonić do Paryża by załatwić sprawę.Błękitna linia wogóle nie działa a sprzęt działa jeszcze tylko z powodu inercji.Stara dewota siedzi w Gdańsku i ona najlepiej wie kogo zwolnić reszta gaciami trzęsie tyle zostało z TPSA:(
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    86421357(2004-01-05)
  • brawa dla michala!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2004-01-14)
Reklama