UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Czy naprawdę musimy - My elblążanie charakteryzować się zawsze wszem i wobec bezmiarem pieniactwa i soczystego tumaństwa? Niestety z tych cech jesteśmy w szerokim świecie określani i utożsamiani.. Czy my elblążanie zawsze musimy sie kojarzyć współziomkom z terenu całej Polski tak niedwuznacznie i zarazem tak prymitywnie? Panie Juliuszu popieram Pański wywód. Skończmy z tym kręgiem niemocy i nazywajmy rzeczy po imieniu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2002-03-14)
  • Szacownym Państwu raczę delikatnie zwrócić uwagę, że naszą lokalną telewizję epitetem złodziei określił niejaki Marek K.(były pracownik Vectry), a pan Juliusz nie chce sprawy oddać do sądu, ponieważ w/w Marek taką sprawę wytoczył już naszej telewizji. Mamy więc tu do czynienia z tzw. sra....iem do własnego gniazda. Prosiłbym w związku z tym nie obrzucać błotem pozostałych elblążan. Nomen omen zaangażowanych medialnie. Radio el. Wszyscy pamiętamy jak zaczynało. Najpierw muzyczka, wszyscy happy, potem mnóstwo wpadek typu "duża żelazna szczęka". Ale proszę- jakoś doszli do prfesjonalizmu. A Wy telewizjo elbląska? Nic się nie zmieniło przez te osiem lat (jeżeli nie wiecie o co chodzi to weźcie przykład np. z Szelsatu lub TVG). No oprócz podwyższania abonamentu przez Vectre. Gratuluję samouwielbienia. My elblążanie byliśmy dumni, że mamy swoje dwie rozgłośnie i telewizję. Przyznam, że od początku należę do tych 25% oglądających TE. 25% ROZGORYCZONYCH I ZAWIEDZIONYCH. Dziękować panie Julku nie ma za co.
  • Przede wszystkim Wszystkiego najlepszego z okazjii urodzin !!
  • SPROSTOWANIE !!!!!!! Odnosząc się do mojej wypowiedzi z 13.03.2002 gdzie nazwalem Telewizje Vectre "ZŁODZIEJAMI" oznajmiam, że takimi oni nie są i przepraszam za taki komentarz. Telewizja jest instutucją, której jak wszystkim innym mogą przytrafiac sie kolosalne pomyłki. Taka własnie sytuacja zaistniala w Vectrze. Lecz telewizja z Panem Prezesem na czele potrafiła sie do tej pomyłki przyznac i przeproscic za błedy jakie popełnili w stosunku do mnie. Na dzień dzisiejszy nie obarczam Telewizji Vectra żadnymi nieuzasadnionymi wyzwiskami i mysle zarazem życząc tego, że ów Telewizja juz nie bedzie popełniać pomyłek.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Z poważaniem Maciej K.(2002-03-15)
  • ..i znowu znana z ekranu Ania będzie się kulała do domu w stanie wskazującym..
  • Panie Juliuszu, nie ma się Pan czym przejmować. Przecież gro czytelników Portela to 13, 14-latki, które paplają co im ślina na język przyniesie. Będzie dobrze, a Pani Ania (MÓWIĘ TO JAKO KOBIETA) jest śliczna, inteligentna i miło jej posłuchać. Nawet te panienki z TVP czy TVN nie umywają się do niej. Tekst o "zawianiu" jest nie na miejscu i tylko świadczy o piszącym tę opinię.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    nieoglądamaledoceniam(2002-03-15)
  • Ciekawe skąd wniosek, że większość czytelników portElu to 13-14 latki? Ja tu nie widzę żadnej młodzieży młodszoharcerskiej. No bo i czego mieliby tu szukać? Osoby, które znam z tej rubryki, są dobrze po trzydziestce.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    czytelnik(2002-03-15)
  • fakt, może wg metryki urodzenia po 30-tce, jednak sądząc po opiniach w rubryce "...a moim zdaniem", z umysłem 13, 14-latków.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    niewiemaletaksądzę(2002-03-15)
  • Świetnie, że zauważono, iż TV Vectra i Telewizja Elbląska p. Juliusza Marka to dwie różne instytucje. Może się mylę, ale prawdopodobnie pan sprzedający HBO miał pretensje do Vectry El. Ktoś podpisujący się jako :) chyba nie bardzo wie co pisze, ale cóż. Niewielu ludzi w tym mieście wie, na czym polega działalność Juliusza Marka i jego zespołu. Jeszcze mniej wie o zasadach finansowania jego firmy i kosztach jej prowadzenia. Panie Julku - niech Pan się w tym zakresie nie tłumaczy. To nie Pan bierze abonament, tyko Vectra-El. Porównują Was do TVG. Przecież to kompletne nieporozumienie. Radio-El też nie jest dla mnie żadnym przykładem. Inne zasady finansowania i inne koszty prowadzenia, a także sprzętu. Nie można porównywać zupełnie różnych rzeczy. I jeszcze do :) - za 50 zł. to sobie możesz kupić kiepskie buty, a nie zrobić telewizję. Jeszcze trzeba mieć sprzęt do emisji, kasę na okablowanie miasta i parę innych rzeczy, których Ty z pewnością nie masz. Ja też nie jestem wielbicielem lokalnego programu i osobiście zmieniłbym jego profil, treści pokazywane mieszkańcom itd. Same wiadomości to za mało, tym bardziej, że są inne, szybsze ich źródla. Nie przeczę, że jest pewna sfera wiadomości bardzo lokalnych i nie zawsze dostępnych w innych mediach, ale nie zawsze dostępnych również na lokalnej antenie telewizyjnej. Ta telewizja nie zachwyca, jak ktoś napisał. Jest jednak nasza i wiele, nawet większych miast ma gorsze. Telewizji nie buduje się z dnia na dzień. Przecież w Elblągu nie ma ludzi, którzy się na tym naprawdę znają, bo i skąd? Wydaje mi się więc, że pracujący tam ludzie musieli wszystkiego nauczyć się sami z siebie. Proponuję, by zamiast plucia na tych ludzi - złożyć im swoje własne propozycje co do programu lokalnego. Napiszcie, co chcielibyście oglądać, czego wam brakuje w tym programie, o co go wzbogacić. A pan Panie Juliuszu niech nie odrzuca oczekiwań swoich (klientów?) widzów i niech ich Pan nie uszczęśliwia programem wg. własnego uznania, gdyż nie musi on być "jedynie słusznym" programem, a pańska wizja Telewizji Elbląskiej "jedynie słuszną" wizją. Pozdrawiam Pana i całą ekipę. Nie załamujcie się tylko czasami z powodu kilku niekoniecznie trafnych wypowiedzi. Róbcie swoje. A swoją drogą, jak szybko ludzie zapominają o zorganizowaniu pomocy dla powodzian, konkursie sylwestrowym , czy wspomaganiu Wielkiej Orkiestry... Nieładnie krytykanci z podpisem. Anonimie - to o p. Ani - obrzydliwe, już tylko dlatego, że nie podpisane!!!
  • Masz rację o boski OKO. Za 50 PLN należy kupić sobie kiepskie buty (lub dużą flaszkę) a nie udawać, że robi się telewizję. Uświadomię cie o boski, że kable, tunery i inne gadżety potrzebne do emisji kupione zostały za między innymi kaucję pobrane od pierwszych abonentów. Za 35 PLN abonamentu można by spodziewać się ponad 60 dobrej jakości programów, łącznie z TVN-24 i innymi z płatnych platform cyfrowych. Jest to możliwe. Tak samo jak maksymalizowanie zysków i podawanie klientom programów, za które Vectra nie musi płacić. To wszystko ma sens, nawet powiększenie istniejących 3 pseudo telegazet o 10 następnych, dopóki są tacy zagorzali zwolennicy miernoty jak ty o boski i nieomylny. Każdy ma swoich idoli, i nie da na nich powiedzieć złego słowa. Ale musimy sobie uświadomić że osoby publiczne muszą dbać o swój image, niezależnie od tego czy jest to prezydent, biskup czy prezenterka lokalnej tv. Kto tego nie przestrzega dostaje później takie kwiatki - zawsze znajdzie się taki co zauważy. Np. jakieś OKO społecznej opatrzności. Gorzej jeżeli wykorzysta to inne PODBITE ŚLIPIE. Życzę wiele zadowolenia fanom tv lokalnej, a jej samej dalszego samozachwytu, samouwielbienia i kwiatków od młodzieży przedszkolnej. Z okazji jubileuszu podnieście nam jeszcze abonament. Please!!! PS. Po cichu podpowiem, że jest jeszcze dużo innych branż, które chciały by mieć swoje własne telegazety w naszej tv lokalnej. Do dzieła Panowie i Panie, do dzieła.
  • I jeszcze jedno OKO. Chodzi o porównanie z TVG, czy innymi instytucjami. Nie ważny jest sposób finansowania tylko PROFESJONALIZM (lub stały postęp w dochodzeniu do niego). Można być profesjonalistą nawet w działalności charytatywnej. Miernota zawsze mierzi.
  • Zaskoczyłeś mnie (a może zaskoczyłaś - trudno domyśleć się, jaki rodzajnik zastosować) :), bo nie tego się spodziewałem. Nie oczekiwałem poparcia, gdyż jak zauważyłem (być może niesłusznie) - raczej ganisz, niż popierasz i chwalisz. Czy dokładnie jednak przeczytałeś mój tekst? Przecież nie chwaliłem TV Vectra. Nie mam do tego specjalnych powodów. Nie można jednak wieszać psów na kimś, kto na to raczej nie zasługuje. Wiemy obaj dokładnie, że w Elblągu nie ma profesjonalisty od TV - za takie pieniądze, jakie oferuje prezes Vectry. On siedzi poza Elblągiem i odnoszę wrażenie, iż bardziej dba o swoje profity, niż rozwój założonej telewizji kablowej. Wiem też, że gdyby nie upór J. Marka - to i to co mamy, już by upadło. Skoro znajdują się jednak ludzie, którzy chcą to oglądać, niech oglądają. Ja też żałuję, iż nie ma chętnych do zawalczenia o dobry program lokalny. Wiem też, że robienie takiego programu bez koniecznych środków finansowych nie jest możliwe. Mam świadomość, że wizja programu J. Marka nie odpowiada znakomitej większości elblążan. Może jednak coś go oświeci i zmieni swoją koncepcję na lokalną telewizję. Myślę, że można jednak podpowiadać, czego oczekujemy, zamiast wyżywać się na kimś, kto chce coś zrobić. Może się mylę, może zależy im tylko na zarabianiu pieniędzy, ale nie mam na to dowodów. Nie sądzę, że takie teksty jak Twój :) zmienią jakościowo Telewizję Elbląską. Totalna krytyka rzadko buduje, a tak naprawdę nigdy. Po co więc to robić? Pozwól, że nie zgodzę się z twierdzeniem, że wystarczy sam profesjonalizm - bez pieniędzy. Nie wystarczy. Trzeba zapłacić haracz za prawa autorskie od muzyki i efektów dźwiękowych i to nie mały. W tej materii mam dokładne cenniki, to wiem. Trzeba mieć pieniądze na kasety do cyfrowych kamer do rejestracji materiałów video i pieniądze na kasety do ich archwizacji, a to trochę kosztuje. Kosztują też telefony, internet, lokal, energia i utrzymanie pracowników ( niskie bardzo te pensyjki, ale w połączeniu z ZUS to są dość spore kwoty). Kosztują komputery, karty video i programy do postprodukcji. Jest jeszcze trochę innych kosztów, ale nie będę się tym zajmował, bo nie mam na ten temat danych. Może Cię rozczaruję, ale w żaden sposób nie jestem związany z TV Vectra. Odnośnie dbania o wizerunek osoby publicznej - zgadzam się z Tobą w zupełności. Jeżeli pani Ania podpadła widzowi (chyba o to Ci chodzi?), to OK!, że ktoś o tym pisze. Uważam jednak, że pisząc na ten temat powinno się podpisać i to miałem na mysli. Brzydzę się anonimami. Mam do tego prawo. Na koniec uważam, że Twoja zgrźliwość w stosunku do mnie chyba wymknęła Ci się spod kontroli. Ja napisałem, że nie wiesz o czym piszesz i nadal tak uważam dlatego, że znam się trochę na tej branży i wiem co za ile można zrobić. I to wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam.
Reklama