Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Poniedziałek 05-12-2016, imieniny Sabiny, Krystyny
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

JESIENNE CHMURY JESIENNE CHMURY

Gazeta Wyborcza: Internetowa reklama atakuje

"Rynek reklamy internetowej, choć wciąż mały, utrzymuje najwyższe tempo wzrostu wśród wszystkich mediów w Polsce. Już teraz szacuje się, że w tym roku przychody branży przekroczą prognozy z pierwszych miesięcy" - czytamy w Gazecie Wyborczej.

"W latach 2000-06 tradycyjne media zwiększą swoje przychody od 1,6 proc. (radio) do 25,9 proc. (telewizja). W tym samym okresie wielkość rynku reklamy internetowej zwiększy się prawie ośmiokrotnie - czytamy w raporcie CR Media, którego autorzy prognozują, że w roku 2006 wydatki gotówkowe na reklamę online sięgną 125 mln zł. (...)
     O rosnącym rynku mówią niemal wszystkie firmy utrzymujące się z reklamy online. Największy polski portal Onet.pl podał, że w I półroczu odnotował wzrost sprzedaży usług marketingowo-reklamowych o 51 proc.(...)
     W ubiegłym tygodniu firma CR Media Consulting opublikowała raport o rynku reklamy internetowej w Polsce. Jej analitycy szacują, że o ile w całym ubiegłym roku wydatki gotówkowe na e-reklamę wyniosły 48 mln zł, o tyle tylko w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku było to 38 mln zł. Ich zdaniem w 2004 r. reklamodawcy wydadzą na promocję w internecie 75 mln zł. Dałoby to blisko dwukrotnie większy wzrost tego rynku (ok. 60 proc.), niż jeszcze niedawno prognozowano w branży (20-25 proc.)."
     
     Więcej w Gazecie Wyborczej.

wg
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama