Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 04-12-2016, imieniny Barbary, Jana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Play Remont Lidla ul.Ogólna Remont Lidla ul.Ogólna

Głos Elbląga: Lato w gastronomii

“Elbląska delegatura Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Olsztynie skontrolowała prawidłowość funkcjonowania placówek gastronomicznych obsługujących turystów i wczasowiczów w sezonie letnim 2003” - czytamy w Głosie Elbląga.

“Kontrolą objęto osiem placówek na terenie Elbląga, Fromborka, Kadyn, Tolkmicka, Bogaczewa i Pilony. Nieprawidłowości stwierdzono w pięciu.
     We wszystkich kontrolowanych placówkach gastronomicznych dokonano zakupów kontrolnych. Nie stwierdzono działania na szkodę konsumentów. Nie kwestionowano również jakości i świeżości surowców do ich produkcji. (...) W jednej placówce 3 osoby posiadały pracownicze książeczki zdrowia z nieaktualnymi wpisami lekarskimi, w innej dwie osoby nie posiadały przeszkolenia w zakresie podstawowych zagadnień higieny”.
     
     Więcej w Głosie Elbląga.

Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • "Nie stwierdzono działań na szkodę konsumenta", a brak aktualnego świadectwa zdrowia i brak przeszkolenia w podstawowych sprawach higieny to zaliczamy do działań dla dobra klienta? Inspekcja handlowa żyje z naszych podatków i ja jako podatnik chcę wiedzieć w kórych konkretnie placówkach gastronomicznych są takie niedociągnięcia, żebym mógl omijać je z daleka. Komu i czemu ma służyć zatajanie takich informacj. Nie kary czy pouczenia wyeliminują takie niedociągnięcia w placówkach gastronomicznych, ale wolny rynek i konkurencja, to konsument zadecyduje kto przetrwa na nim, tylko musi mieć wiedzę co się dzieje na zapleczu tych lokali.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    BOB(2003-10-16)
  • kretyn...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kuchmistrz(2003-10-16)
Reklama