Wtorek 13-11-2018, imieniny Benedykta, Stanisława, Arkadego
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Głos Elbląga: Lato w gastronomii

“Elbląska delegatura Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Olsztynie skontrolowała prawidłowość funkcjonowania placówek gastronomicznych obsługujących turystów i wczasowiczów w sezonie letnim 2003” - czytamy w Głosie Elbląga.

“Kontrolą objęto osiem placówek na terenie Elbląga, Fromborka, Kadyn, Tolkmicka, Bogaczewa i Pilony. Nieprawidłowości stwierdzono w pięciu.
     We wszystkich kontrolowanych placówkach gastronomicznych dokonano zakupów kontrolnych. Nie stwierdzono działania na szkodę konsumentów. Nie kwestionowano również jakości i świeżości surowców do ich produkcji. (...) W jednej placówce 3 osoby posiadały pracownicze książeczki zdrowia z nieaktualnymi wpisami lekarskimi, w innej dwie osoby nie posiadały przeszkolenia w zakresie podstawowych zagadnień higieny”.
     
     Więcej w Głosie Elbląga.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • "Nie stwierdzono działań na szkodę konsumenta", a brak aktualnego świadectwa zdrowia i brak przeszkolenia w podstawowych sprawach higieny to zaliczamy do działań dla dobra klienta? Inspekcja handlowa żyje z naszych podatków i ja jako podatnik chcę wiedzieć w kórych konkretnie placówkach gastronomicznych są takie niedociągnięcia, żebym mógl omijać je z daleka. Komu i czemu ma służyć zatajanie takich informacj. Nie kary czy pouczenia wyeliminują takie niedociągnięcia w placówkach gastronomicznych, ale wolny rynek i konkurencja, to konsument zadecyduje kto przetrwa na nim, tylko musi mieć wiedzę co się dzieje na zapleczu tych lokali.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    BOB(2003-10-16)
  • kretyn...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kuchmistrz(2003-10-16)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Naszywka HERB ELBLĄGA
Torba z nadrukiem elbląskiej Starówki
Naszywka GODŁO
Polar z haftem