Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 10-12-2016, imieniny Bogdana, Julii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Głos Elbląga: Najpierw Gdańsk, teraz Braniewo

“Browar w Braniewie zostanie zamknięty w 2003 roku” - czytamy w Głosie Elbląga.

“Decyzja o zamknięciu browaru zapadła w miniony czwartek, 14 bm., a jej celem jest restrukturyzacja i poprawa finansowania elbląskiej Spółki Elbrewery Co. Ltd. - usłyszeli dziennikarze od Nico Nusmeiera (prezesa zarządu Grupy Żywiec – portEl). Zaś Krzysztof Rut, dyrektor ds. Korporacyjnych w Grupie Żywiec dodał: - Decyzja ta podyktowana została rosnącą konkurencją, wymuszającą konieczność poszukiwania redukcji kosztów prowadzonej działalności. Trudna decyzja o zamknięciu braniewskiego browaru została podjęta po głębokiej analizie struktury kosztów, możliwych zmian oraz porównaniu potencjalnych browarów w Elblągu i Braniewie.
     Od 1998 roku Elbrewery Co. Ltd. wraz z Browarami Warka sp. z o. o., Zakładami Piwowarskimi w Leżajsku SA i Browarami Żywiec SA wchodzi w skład Grupy Żywiec (...)”.

przyg. M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • A potem Elbląg
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-11-18)
  • Jak to było w reklamie - "To musi być Heineken"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Krasnal(2002-11-18)
  • W grupie Żywiec jedyną marką pozostanie ZYWIEC. Jeśli ktoś miał kiedykolwiek wątpliwości, tzn że nie rozumie gospodarki kapitalistycznej. Po to się kupuje konkurencję aby jej nie mieć, lub jak kto woli -zniszczyć. Browar w Elblagu będzie tak długo , jak długo będą istnieć wpływy dyr. Korzeniewskiego. Jak będą chcieli zlikwidować browar , to wyślą dyr. na emeryturę i po ptakach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    wrona(2002-11-18)
  • Mieliście jeszcze wątpliwości? Jakie koszty? Od chwili przejęcia EB, nie wydali chyba na reklamę więcej, niż 1 PLN. Więc dlaczego browary elbląskie miałyby przynosić dochód? Ktoś w ŻYWCU powinien puknąć się w łeb, że dwie dobre marki na rynku, który za chwilę zaleje piwo z całej Europy, to lepiej, niż jedna dobra marka. To są informacje bezpłatne, chociaż spóźnione. Zaprzepaszczono całą kampanię promocyjną i jej skutki, roztrwoniono całą strategię reklamową, więc skąd to "wielkie roczarowanie" w ŻYWCU, że piwo samo się nie sprzedaje. BO NIE!!! Wie o tym każdy uczeń liceum ekonomicznego... lub prawie każdy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    P.(2002-11-18)
  • To było zaplanowane. Już nie długo zostanie tylko paskudny '' żywiec ", który skutecznie reklamują - także z zysków naszych browarów. Czy ktoś widzial ostatnio reklamę naszego piwa ???? Obawiam się, że nawet na nekrolog braniewskiego szkoda będzie im mamony. No cóż zapomnijmy co dobre i pijmy żywiec !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    trębacz pogrzebowy(2002-11-18)
  • może już czas Korzeniowskiego zamienic na ZYgo lub Dębskiego bo za ich czsów elbrewery funkcjonował doskonale
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    smakosz(2002-11-19)
  • prawdziwych menedżerów poznaje się gdy potrafią pracować wsilnej konkurencji praca w konkurenjcji doprowadziła do upadku browarów
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    pracownik(2002-11-19)
  • ŻYWCEM SIĘ NIE DAJCIE!!!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-11-20)
Reklama