UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • No jest w Pomorskim, co nie zmienia faktu ze tej inwstycji nie mozna nazwac najwiekszej n warmi i Mazurach
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Hanskloc(2005-08-18)
  • Szanowna redakcjo, tak swoją drogą wielokrotnie piszecie o różnych inwestycjach w Elblągu napomknę, że są to inwestycje z naszych podatków! Jako podatnik chciałbym zobaczyć projekty tych wszystkich przedsięwzięć zdaje się, że te projekty nie są tajne!? Dlatego z niecierpliwością czekam na wizualizacje na stronie portelu takich obiektów jak: port elbląski, hala widowiskowo-sportowo-wystawiennicza przy ul. Grunwaldzkiej, oczywiście obwodnica Elbląga i inne! Czy tak trudno wyciągnąć z Urzędu Miasta tego typu rzeczy, przecież oni muszą coś takiego mieć u siebie i to wszystko jest jawne, bo finansowane z publicznych pieniędzy!!! Pozdrawiam i liczę na reakcję!
  • Chyba jednak PAO ma rację - w Europie buduje się autostrady po ok. 3 mln euro za km (w tym są mosty, wiadukty itp. budowle). A tu prawie 4 mln za "dróżkę". Extra!
  • Właśnie o to chodzi my możemy sobie polemizować do śmierci skoro nie wiemy jak to wszystko będzie wyglądać, stąd potrzebny jest projekt! Ale z tego, co pamiętam to na obwodnicy Elbląga ma być zbudowanych 1,3 km mostów i wiaduktów no i pamiętaj, że to Żuławy na pewno będę ostro palować, utwardzać teren i robić inne cuda! Nie jestem budowlańcem, ale domyślam się, że to bardzo kosztowne!
  • Jako ze zulawy to wiadomo ze nalezy robic znacznie drozej niz gdzie indziej. Nalezy odwodnic tereny, etc. Nie bede calych technologii opisywal, ale takie sa koszty budowania na tych terenach drog.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ThanatoS(2005-08-18)
  • PAO! Dziwisz się że buduje się drogi jednopasmowe a właśnie o to chodzi naszym politykom i działaczom. Za parę lat na tym samym odcinku już się nie da jechać z powodu korków więc będą budowć autostradę. Znów koncesje do podziału, kolejne przetargi i na koniec autostrada ale płatna choć w większości wybudowana za nasze pieniądze. Tu jest pies pochowany. Pozdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ATomek(2005-08-18)
  • No to w koncu sami sie przyznajecie do tych bagien i szuwarow! Bo Warmia i Mazury to piaski, laski i karaski...
  • Szanowny f. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze paraktycznie wszystkie inwestycje w Eblagu i jego okolicach jest dowinansowane w stopniu 75% z UE. Idac twoim tokiem rozuzumowania,te projekty maja wieksze prawo ogladac mieszkancy "starej UE" niz my. Cieszmy sie z tego ze jest taki frajer, ktory daje nam te kase. Oczywiscie my tez placimy podatki do puli UE, ale jewst to kropla w morzu tego co dostajemy. Dlugo to juz jnie potrwa niestety.
  • Skończy się po następnym rozszerzeniu Unii, które jest planowane na dosyć nieodległą przyszłość (chyba, że przeważą głosy sceptyczne, co byłoby z korzyścią dla naszego kraju). A odnośnie drogi. No cóż, jeżeli będzie to wyglądać tak, jak wyremontowana część siódemki od mostu na Wiśle, to nie będzie się z czego cieszyć. :/
  • ...Ludzieeeeee predkość projektowa 100Km/h.....kosmosik.... to bedzie mozna zapier... o 10 km/h szybciej!!! Pozdro dla pomysłodawców!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Przemoc(2005-08-18)
  • PAO zapamiętaj raz na zawsze, nie ma w Polsce ani w Europie drogi E7. Droga, o której pisano w artykule to droga nr 7 (numer krajowy) lub E77 (numer międzynarodowy). Droga o numerze E07 biegnie z Francji do Saragossy w Hiszpanii.
  • kto daje pieniądze to będzie je chcial odzyskać i to mnie przeraza.
Reklama