Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Środa 07-12-2016, imieniny Ambrożego, Marcina
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Noc z 27 na 28 listopada zima Noc z 27 na 28 listopada zima

Kara i kilka rozmów ostrzegawczych

„Wydłużenie pracy Punktu Informacyjnego to jedna z odpowiedzi prezydenta na uwagi zawarte w tzw. ankietach satysfakcji petenta”, które wypełniali odwiedzający Urząd Miejski w Elblągu, o czym napisał dzisiejszy Dziennik Elbląski.

„Od 10 października swoimi uwagami na temat pracy urzędników podzieliły się 62 osoby. 33 ankiety zawierały pozytywne dla ratusza opinie, 24 – negatywne. Pięć osób wystawiło urzędnikom zróżnicowane oceny.
     Pojawiły się zarzuty niekompetencji urzędników i braku kultury w kontaktach z interesantami.
     - Jednemu z pracowników udzielono kary regulaminowej, a w kilku przypadkach przeprowadzono rozmowy ostrzegawcze – przyznaje Artur Zieliński, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga”.
     
     Więcej w Dzienniku Elbląskim.

przyg. M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama