Środa 18-07-2018, imieniny Szymona, Kamila
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Kara i kilka rozmów ostrzegawczych

„Wydłużenie pracy Punktu Informacyjnego to jedna z odpowiedzi prezydenta na uwagi zawarte w tzw. ankietach satysfakcji petenta”, które wypełniali odwiedzający Urząd Miejski w Elblągu, o czym napisał dzisiejszy Dziennik Elbląski.

„Od 10 października swoimi uwagami na temat pracy urzędników podzieliły się 62 osoby. 33 ankiety zawierały pozytywne dla ratusza opinie, 24 – negatywne. Pięć osób wystawiło urzędnikom zróżnicowane oceny.
     Pojawiły się zarzuty niekompetencji urzędników i braku kultury w kontaktach z interesantami.
     - Jednemu z pracowników udzielono kary regulaminowej, a w kilku przypadkach przeprowadzono rozmowy ostrzegawcze – przyznaje Artur Zieliński, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga”.
     
     Więcej w Dzienniku Elbląskim.

przyg. M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Fretka
Krewetkarium
Ochotka żywa
karma kanarek