UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Jednak zgodnie z prawnymi warunkami do KALININGRADU, a nie jako jazda w przeszłość do Krolewca. Nie manipulujcie przy historii, bo to źle się kończy.
  • Drogi obronco Kolei Nadzalewowej, wszystko to piękne, ale kto za to zapłaci. Ta renowacja kolejowa jest droga, a kosztami trzeba by obciążyć wszystkich, nie tylko korzystających z tej linii. Inaczej byś bracie śpiewał jakbyś codziennie za to płacił z własnej kieszeni. To juz nie PRL, gdzie wladza byla posiadaczem wszystkich i wszystkiego. Jeśli już to znajdź kogoś kto to przejmie na swój rachunek, a wtedy to niech on dyktuje warunki, w tym ceny.
  • @znaffca- jednak Kaliningrad nie Królewiec- gdyby został jakimś cudem polski to sobie możesz go nazwać nawet Kaczogród, też na K. Do Mamonowa jedzie 30 min-taki z ciebie znaffca, raczej analfabeta
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    broszka(2017-12-28)
  • kiedy te upasle wieprze odpowiedzialne z alikwidacje koleji nadzalewowej zostana wsadzone do wiezienia? tam jest miejsce tych spoconych swin a nie stolki w ratuszach i rzedach
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    2
    turban(2017-12-28)
  • pisiorom - a komu innemu ?
  • jak już to do kóningsbergu
  • @PAwel87 Skoro takiś skrupulatny to Königsberg a nie Kóningsberg- tej nazwy w mowie potocznej nawet Niemcy nie używają. oficjalnie dziś żaden taksówkarz nie wie gdzie jest Armii Ludowej. Trzymajmy się zasad i nazw oficjalnych, a będzie wszystkim lżej
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    broszka(2017-12-28)
  • Pomyliłeś fakty, w tym nieoficjalnym referendum chodziło o uzyskanie przez ten Obwód prawa wolnej, autonomicznej republiki z własnym rządem i swobodnym prawem prowadzenia wymiany gospodarczej i turystyki przy zachowaniu przynależności do Rosji. Za było ok 40 procent tyle samo nie chcialo zmian, a 20 nie posiadało zdania lub miało inne propozycje.
  • Teraz na przejściach spokój. Nie ma bałaganu i pobić, bo i takie się zdarzały. Przynajmniej teraz jest spokój i normalność. Po prostu nie ma tej hołoty.
  • Pocieszę cię. Kolej nadzalewowa ruszy w najbliższe lato. Na razie będą to kursy tylko do Tolkmicka.
  • nie ma takiego miasta Londyn, jest Lądek, Lądek Zdrój.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    rysiumisiu(2017-12-28)
  • RobertKoliński Czyli okazuje się, że linia kolejowa do Kaliningradu jest zdatna do użytku, nikt torów nie rozkradł, jak informowali w ostatnich latach lokalni politycy, którzy sprawę reaktywacji Kolei Nadzalewowej mieli po prostu w głębokim poważaniu i wystarczy tylko chcieć (oraz wyłożyć na to pewne środki) i ta piękna, zabytkowa linia kolejowa mogłaby z powodzeniem funkcjonować i służyć okolicznym mieszkańcom oraz przyciągać do miasta turystów. Ciekawe, że w neoliberalnej, post-styropianowej, PO-PiSowej Polsce nic się nigdy władzy nie opłaca, mieszkańcy są zbytecznym dodatkiem do rachunku ekonomicznego, najlepiej zaś wychodzi rozwój przez likwidację, ale wystarczy tylko, że pojawi się okazja nachapać się przez krótki okres MŚ2018 i wszystko, okazuje się, może funkcjonować, jak powinno. Czesi i Słowacy po zmianach systemowych swoich kolei nie zlikwidowali, wręcz przeciwnie, i dziś mają jeden z najbardziej rozwiniętych, a do tego najtańszych, systemów transportu kolejowego w Europie - w Polsce, jak zwykle, "nie da się". Porażka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    RobertKoliński(2017-12-30)
Reklama