UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @turban? - jak to co? Będzie sprzedawał za symboliczną złotówę resztki możliwości produkcyjnych, bogactw tego kraju/regionu, lasów państwowych, załatwi kolejne ulgi dla Beidronki i Lidla wykaszających cały handel w 100-tys. miastach, czy dokona kolejnych "owocnych przejęć" lokalnych spółek przez globalne korporacje -np. drygującą w stronę celowego bankructwa KGHM (!). Kto wie, może nawet przyłoży też łapkę do sprzedaży wybrzeża Bałtyku - w sumie, po co nam one, a tak, możnaby za to z X km asfaltu między "termami" a "lotniskiem" położyć. .. PS. Zobaczcie sobie np. to: Zasoby geologiczne w Polsce - prof. Mariusz Jędrysek-Orion - 21.10.2015
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    PolskiAnarchista(2015-10-30)
  • Dziadek na emeryturę
  • słowo-klucz: DOFINANSOWANIE. Firma SprintAir za KAŻDĄ trasę będzie dostawała kilka milionów złotych dofinansowania rocznie. Wszystko oczywiście z pieniędzy wojewódzkich, gdyż to województwo jest właścicielem lotniska. Dopłaty za to, że przewoźnik będzie chciał w ogóle z tego "portu" latać będą oczywiście pod przykrywką umów marketingowych, czy innej nibydziałalności przewoźnika, żeby obejść prawo i zafałszować rzeczywistość. Propagandowo nie będzie to może nawet wyglądało źle: już na starcie kilka tras (nieważne, że kosztem OLBRZYMICH dofinansowań), samoloty mogą też mieć niezłe procentowe wypełnienie (przecież będą mieścić "aż" 33 osoby). A za wszystko zapłacą mieszkańcy szuwarowo-bagiennego, czyli także my - elblążanie, mający 60 km od siebie dynamicznie rozwijający się (drugi terminal, rękawy, dojazd PKM) port lotniczy (bodaj trzeci w kraju pod względem liczby pasażerów, po Okęciu i Krakowie-Balicach), jako jeden z nielicznych w Polsce przynoszący zysk. Do tego zwróćmy uwagę, jaki sygnał dają potencjalnym następnym przewoźnikom władze lotniskaw Szymanach i województwa. Jak dla mnie przekaz jest następujący: pierwszej działającej u nas linii daliśmy ogromne dofinansowanie, żeby tylko chciała stąd latać (choćby "awionetkami"), więc jeśli nie wyciągniecie od nas równie grubej kasy, to będziecie fra. je. r. ami. Ale co tam, kto "bogatemu" zabroni, a my - elblążanie - za to zapłacimy. .. .Cóż, zrównoważony rozwój województwa według olsztyna. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    0
    jesiotr(2015-10-30)
  • Spokojnie, niema co się tak wnerwiać. Lotnisko skończy szybciej niż zaczęło, tak jak w Radomiu, choć Radom ma lepsze połączenia drogowe. Z Lolsztyna do gdańska zajedziesz samochodem, w tym samym czasie co do Szyman. Tym geszeftem powinno się zająć CBA. Kto to wypromował i przepchnął projekt. A może jeszcze tramwaj tam będzie jeździł???A w Elblązkowie kasy brak na wszystko.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    popierdółka(2015-10-30)
  • Lotnisko kuriozum, jak wszystko w tym quazi wojewdztwie - zimne termy, olsztyn-metropolia, lotnisko u bialych niedzwiedzi-szymany. Predzej czy pozniej prokuratura weznie sie za d. .. odpowiedzialnemu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    realista1(2015-10-30)
  • Dobrze, że Pan Protas wyjechał na cztery lata do tej Warszaw, bo nie będzie nas raczył głupimi pomysłami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Mariolawareska(2015-10-30)
  • Przykładowe inwestycje w "biednym" pomorskim, które dostaje mniej kasy z Unii - Pomorska Kolej Metropolitalna, tunel pod Martwą Wisłą, budowa terminalu kontenerowego. Szuwarowo-bagienne - termy, które trzeba podgrzewać, lotnisko "Olsztyn-Widmo", z którego kilka razy w roku poleci grupka emigrantów zarobkowych. Czy wymagany jest tu komentarz? Dziwię się, ze województwo warmińsko-mazurskie jeszcze istnieje na mapie. Jest to województwo o najgorszych statystykach w kraju. No ale najwidoczniej wg rządzących Olsztyn koniecznie musi być stolicą. .czegokolwiek. Mam nadzieję, ze "Szymany airport" będzie gwoździem do trumny tego tworu zwanego warmińsko-mazurskie. A najsmutniejsze jest to, że władze naszego miasta wiedząc, że budowa lotniska pośrednio odbije się na Elblągu siedzą cicho jak trusie, żeby nie podpaść Olsztynowi. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    Dopomorskiego(2015-10-30)
  • A dlaczego Polska nie ma własnych Tanich linii lotniczych? Zarabiajmy też na przewozach.
  • Jaka teraz będzie ta współpraca?? ? Na pewno będziemy bardziej niż dotychczas podkreślali swoją suwerenność i swoje interesy, natomiast nie sądzę, żebyśmy chcieli tworzyć napięcia czy dążyli do konfliktów, bo to nie jest nikomu potrzebne. Druga sprawa to jest tzw. przyklejanie gęby i tworzenie klimatu, że PiS jest wrogo nastawione do Niemiec czy w ogóle do Unii Europejskiej, co ? trzeba powiedzieć ? otwarcie udało się Donaldowi Tuskowi i Platformie Obywatelskiej, a zwłaszcza mediom tzw. głównego nurtu. Przyklejono nam maskę eurofobów, homofobów, słowem wszystko, co najgorsze, co jest absolutnym nonsensem. PiS stoi i stać będzie na straży polskich interesów, podobnie jak każdy inny kraj. Być może państwa zachodnie obawiają się, że teraz będzie im trudniej przeforsować rozwiązania narzucane na forum Rady Europejskiej. Z drugiej strony to chyba dobrze, że teraz na arenie międzynarodowej będzie inne zdanie niż zdanie Niemców, Francuzów czy chociażby Włochów. W sprawach światopoglądowych Europa jest dzisiaj bardzo liberalna, powiem więcej, lewacka, i z pewnością twarde od dzisiaj postawienie przez Polskę na tradycję, na wartości, które PiS ma wpisane w swoim programie i których się nie wstydzi, może być dla mocno liberalnej i pseudopostępowej w tych obszarach Europy egzotyczne. Ale jednocześnie daje to szanse, aby wrócić do tego, co tak mocno akcentował św. Jan Paweł II, mówiąc, że mamy być płucem Europy, a nie jedynie drobnym oskrzelikiem, przez które każdy może dowolnie wpuszczać i wypuszczać powietrze. Cała reszta to irracjonalny strach i pompowanie niepotrzebnych złych emocji. Czy to, co wydarzyło się w niedzielę w Polsce, może być zwiastunem nowej zmiany ukierunkowanej na ugrupowania prawicowe w Europie? ? Myślę, że nie tylko to, co wydarzyło się w Polsce, bo przecież są jeszcze inne sygnały, jak chociażby na Węgrzech czy w Wielkiej Brytanii, która kontestuje porządek europejski i również podkreśla, że w wielu sprawach poszczególne państwa powinny podejmować decyzje suwerennie. Niewykluczone, że lokomotywy Unii Europejskiej obawiają się odbudowania mocniejszych więzi wśród państw Europy Środkowej i Wschodniej. Wydaje mi się, że coraz bliżej do stanu, kiedy Berlin czy Paryż zostaną otoczone stolicami, gdzie rządy niekoniecznie będą się zgadzać z jedyną słuszną racją tego centrum decyzyjnego. Wygląda na to, że ?tłuste lata? skończyły się nie tylko dla Platformy, ale również dla Donalda Tuska. Jaka jest jego obecna pozycja w Parlamencie Europejskim? ? Stanowisko Donalda Tuska w Brukseli nie wynika z mandatu demokratycznego, ale decyzji tych, którzy w Radzie Europejskiej dominują. Nie jest tajemnicą, że są to Paryż i Berlin. Sytuacja przewodniczącego Tuska jest nieszczególna. Owszem, próbuje organizować spotkania Rady Europejskiej, ale z całą pewnością nie jest kreatorem polityki europejskiej i nigdy nie będzie. Donald Tusk postawił na bardzo ścisły sojusz, wręcz pozwolił sobie narzucić wolę Berlina i jako przewodniczący Rady Europejskiej nie prowadzi suwerennej polityki.
  • wiocha Olsztyn lotnisko będzie miało na głowy już po upadali najpierw na tej samej wsi tramwaj będzie jeździł teraz lotnisko
  • No to już teraz Elbląg kasy w ogóle nie dostanie, a miał być równorzędnym miastem takim jak Olsztyn, ale czy w podziale środków? W ilości lotnisk to przegonimy chyba już Niemcy, tylko żeby jeszcze nasze PKB szło za tym.
  • Ech! czy ktoś w ogóle zdaje sobie sprawę ile kosztuje samo utrzymanie lotniska, nie wliczając opłaty dla przewoźników. .Niedługo nasze województwo zostanie pomnikiem złych inwestycji wśród województw w Polsce.
Reklama