UWAGA!

Statki omijają Elbląg

"Do końca września w elbląskim porcie przeładowano 30 tys. ton ładunków. To o wiele za mało zważywszy, że w najlepszym dla portu okresie, to jest w 1998 roku, przeładowano tu aż 641 tys. ton ładunku, głównie węgla z Rosji" - czytamy w Głosie Elbląga.

"Niestety w tym samym roku rząd wprowadził reglamentację rosyjskiego węgla, wstrzymując tym samym rozwijającą się działalność wielu importerów tego surowca. Dla portu w Elblągu rozpoczął się okres zastoju.
     - Powołana w ub. roku przez zarząd portu Elbląg spółka El-Port miała działać w kierunku ożywienia jego działalności. Niestety, zarząd spółki nie był zbyt aktywny i trzeba było działalność El-Portu zawiesić - twierdzi Julian Kołtoński, dyrektor portu. (...)
     - Niektórzy twierdzą, że wpłynięcie jednostek towarowych do naszego portu jest utrudnione, bo tor wodny jest zbyt płytki. Twierdzą także, że stosowane przez nas opłaty są zbyt wysokie. Chciałbym temu stanowczo zaprzeczyć. Dotychczas każda jednostka bez problemów wpływała do naszego portu. A opłaty mamy przynajmniej o 30 proc. niższe niż w innych portach".
     
     Szerzej o kłopotach elbląskigo portu w dzisiejszym Głosie Elbląga.
przyg. M

Najnowsze artykuły w dziale Prasówka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
  • Komu przeszkadzał przeładunek WĘGLA ????? No to macie / przepraszam mamy - chociaż ja na nich nie głosowałem 4 lata temu/co chcieliście . Jeszcze tylko zaorać i będzie po Elblągu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Ociec!!!(2001-11-08)
  • Panie Prezydencie jest Pan Przewodniczącym Zgromadzenia Wspólników Zarządu Morskiego Portu Elbląg zadaję pytanie tendencyjne kiedy port będzie przynosił dochody dla miasta i da pracę ludziom. Dotowanie portu z dzierżaw w wysokości 60 % obniża dochody miasta i świadczy ,że Pana pracownicy opłacani z dzierzaw niepotrafią pozyskać ładunków a może ktoś im za to płaci aby wyeliminować konkurencję.
Reklama