UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Dobiegający pasażer jest spóźnionym pasażerem , więc potencjalnym klientem następnego kursu . Ja nie czekam i nie będę czekał gdy ja jestem na czas a pasażer ma nawet tylko 20 m zamykam drzwi i jadę
  • A ja mam Sky Cash i mam wywalone w bilety
  • Patologiczne miasto
  • Takie miasto jacy rządzący z urzędu mamy złych rządzących czas na zmianę zmniejszyć ilość w urzedzie i odsunąć się od Olsztyna bo dalej będziemy jak trochę większe od wsi i to bez perspektyw
  • Ja kożystam z mobilet jest 0,2 zł taniej i nie martwię się o sklep etc, tylko musimy być "podłączeni" do internetu. Po drugie czy darmowa komunikacja przyniosła by aż takie straty?? Uwzględniając, że przy darmowej komunikacji odchodzi utrzymanie kanarów, wydatki na budowę i konserwację (obiecanych w okresie przed wyborczym biletomatów), odejdą koszty drukowania i dystrybucji biletów, SkyCash i mobilet pewnie też "coś" zarabia od ZKM - czy te wydatki nie są podobne lub wyższe do przychodów ze sprzedaży biletów?? A nie wątpliwie, była by to promocja naszego miasta. Jest jedno ale ... bezdomni i pijani brudni ludzie bardziej by się pchali do komunikacji, policja wtedy powinna reagować bardziej na takie sytuacje. A może ZKM przedstawi publicznie swój bilans finansowy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    9
    1
    podróżnik miejski(2018-02-19)
  • w autobusach K. m. tramwajach winny byc kasy gdzie wrzuca sie 2,5 lub 5zł i wysuwa się mnie bilet, automat oddaje mnie resztę tak jak to bywa w automatach postojowych. była by to bardzo duza wygoda dla pasażerów, a kierowcom nikt by nie zawracał głowy sprzedażną biletu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    0
    pasazer(2018-02-19)
  • @podróżnik miejski - Przecież ZKM ma kilkadziesiąt milionów strat co roku. Na tyle milionów nieodzyskanych należności pracują raptem dwie osoby w dziale windykacji, co jest po prostu śmieszne. Miasto i tak musi dopłacać do przejazdu, a w praktyce nie każdy pasażer płaci za przejazd. Gapowiczów łatwo spisać, ale cholernie trudno należność odzyskać, a tego nie ma już komu robić. Bardzo szybko się przedawniają. Do tego debilizmem jest wymagać odliczonej kwoty, gdy nie ma gdzie nawet wieczorem rozmienić pieniędzy. Wystarczyłby terminal na kartę płatniczą w każdym pojeździe przy kierowcy i problem rozwiązany. Skycash czy mobilet to dobry pomysł, ale skąd do jasnej cholery ludzie mają o tym wiedzieć po jednej małej nalepce koło kierowcy? Zrobić plakat na każdym przystanku "PŁAĆ MOBILNIE", a pod spodem info o terminalu płatniczym i aplikacji mobilnej - i sprawa załatwiona.
  • To dziwne, że napisałam skargę, podpisałam się, a odpowiedzi żadnej nie było. Posiadałam też zdjęcia dokumentujące czas przejazdu i o tym poinformowałam w skardze. Zero odzewu (około rok temu). Czyli jednak podpis nie wystarczy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    1
    Bezpodpisu(2018-02-19)
  • @grace - Pasażerom też czasem by się przydało ABC dobrego wychowania. Ni to dzień dzień dobry, dziękuję czy nawet pocałuj mnie. .. już pomijając pretensjonalny ton w każdej sprawie, bo wielki Pan zapłacił za bilet i teraz kierowca/motorniczy jest jego poddanym.
  • Ameby? Wystarczy pojeździć komunikacją miejską, by zobaczyć, że większość pasażerów to ludzie starsi lub generalnie emeryci. Oni nie mają smartfonów, nie wiedzą co to ?apki?, a ich telefony to najprostsze modele z dużymi przyciskami służące głównie do dzwonienia. Jest większe prawdopodobieństwo, że taka osoba ma konto w banku niż najnowszego smartfona, pod którego wie jak podpiąć kartę. Dlatego rozsądnym rozwiązaniem byłyby biletomaty stojące na przystankach, przyjmujące zarówno płatność kartą jak i gotówką. Prawdą jest to, że coraz trudniej kupić bilet w punktach, zwłaszcza w godzinach wieczornych. Proszę więc nie obrażać ludzi, a pomyśleć, że to babcia, prababcia, dziadek, a nie ameby i technologiczni ignoranci. Troszeczkę szacunku.
  • Górecki,mondralo. A zapytałeś się chłopie czemu kanary...biletów nie sprawdzają,szczególnie w godzinach wieczornych i na "100"? Taka grubsza pani kanar,czarne włosy, odpowiedziała mi wprost ,gdy zapytałem,cytuje:-" ZKM skutecznie odradził nam sprawdzać bilety o tej porze i na serce,". No i mamy efekt,skąd się biorą straty w ZKM.
  • ZKM nie odpowiada na skargi nawet te podpisane. Chyba, że chodzi o podpis na papierze, bo maile ze skargami ignorują!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    0
    pacyfista(2018-02-19)
Reklama