UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Espo.com.pl - poznaj autoryzowany serwis Apple

 
Espo.com.pl - poznaj autoryzowany serwis Apple

Apple to światowy leader produkcji sprzętu IT. Decyduje się na współpracę tylko z firmami zapewniającymi usługi na najwyższym poziomie. Gwarantuje je warszawskie Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ESPO, które jest autoryzowanym serwisem produktów Apple.

Liczą się specjaliści

Powodzenie ESPO na rynku IT to przede wszystkim zasługa pracujących tam osób i sposobu podejścia firmy do stawianych zadań. Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w swoim zawodzie i najwyższe certyfikaty firmy Apple, niezbędne do wykonania napraw tego sprzętu. Od zwykłego iPoda shuffle poprzez iPady i iPhony, aż do skomplikowanych prac przy sprzęcie komputerowym. Między innymi te umiejętności gwarantują prowadzenie serwisu na profesjonalnym poziomie.

Świat i technologia idą cały czas do przodu, a ESPO zobowiązane jest przez firmę Apple do utrzymywania doskonałej jakości swoich usług przez cały czas współpracy. Dlatego technicy z tej warszawskiej firmy regularnie uczestniczą w różnego rodzaju szkoleniach, aby nigdy nie dać się zaskoczyć brakiem wiedzy na jakikolwiek temat ze swojej branży.

 

Nauka i misja

Ciągła nauka obejmuje zarówno przygotowanie techniczne, jak i sferę dotyczącą oprogramowania. To jest niezbędne w przypadku skomplikowanych napraw sprzętu komputerowego. Serwisanci muszą też wiedzieć wszystko o zmianach w budowie produktów Apple i nowych usterkach, które wraz z tymi zmianami, mogą się pojawiać. Co jakiś czas firma Apple organizuje egzaminy dla pracowników swoich autoryzowanych serwisów, które potwierdzają ich ciągłe przygotowanie do współpracy z liderem produktów dziedzinie IT.

PHU ESPO, które zajmuje się zarówno gwarancyjnymi jak i pogwarancyjnymi naprawami sprzętu firmy Apple, ma również swoje jasno określone zasady wykonywania pracy. Nazywa je misją. Wynika z niej na przykład, że bez względu na to, o jaką naprawę chodzi, używane są do niej tylko oryginalne części firmy Apple. Są one dostarczane do ESPO bezpośrednio z magazynów tego renomowanego producenta sprzętu IT. Espo nigdy nie kupuje żadnych podzespołów niewiadomego pochodzenia, na przykład na aukcjach internetowych. Dzięki temu właściciel sprzętu oddawanego do tego serwisu ma pewność, że gdy go odbierze to „w środku” będzie to zawsze ten sam produkt Apple, co wcześniej. Gwarantuje to również inna zasada pracy Espo. Nigdy nie zleca ona wykonania jakiś napraw innym serwisom. A zdarza się, że inne firmy tak właśnie robią.

 

Formularze dla klienta

ESPO, czyli autoryzowany serwis firmy Apple zobowiązany jest również do jak najwyższej jakości obsługi klienta. Stosuje więc wiele udogodnień mających gwarantować ich profesjonalny poziom.

Na przykład, aby uprościć przyjmowanie sprzętu, unikać pomyłek oraz szybciej kontaktować się z klientem, proszony on jest o wydrukowanie i wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej firmy: espo.com.pl. Trzeba go później dołączyć do sprzętu dostarczanego do serwisu.

Na tej samej stronie internetowej znajduje się również wiele innych przydatnych informacji. Choćby te dotyczące zasad gwarancyjnych i pogwarancyjnych napraw. Na przykład, jakie wymogi należy spełnić, aby sprzęt został przyjęty i naprawiony? Warto również tam zajrzeć, ponieważ okazuje się, że do płatnych napraw pogwarancyjnych nie są przyjmowane produkty firmy Apple wycofane już z obsługi technicznej przez producenta, czyli chodzi o sprzęt starszy niż 5 lat. Można tam również dowiedzieć się, jaka jest procedura reklamacji produktów firmy Apple.

Główna siedziba ESPO mieści się w Warszawie przy ulicy ul. Maciejki 5 – 1 piętro. Można się z nią kontaktować telefonicznie dzwoniąc na numery: +48 22 868 05 25 lub +48 666 200 942. Punkt przy ulicy Maciejki czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 17. Espo ma również punkty przyjmowania sprzętu w kilku innych punktach stolicy i jeden w Kielcach. Szczegóły dotyczące ich godzin pracy również dostępne są na stronie espo.com.pl, ale warto zaznaczyć, że niektóre z nich czynne są również do godziny 20.

 

----- materiał płatny ------

.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl