UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Reklama ZKM Elblag - General Error - hasło promocyjne, zobacz, warto: forum.zkm.prv.pl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Cock-tail(2012-06-05)
  • ZKM to syf i nic więcej. Komuniacją miejską juz od dawna nie jeżdżę, a za parkingin ie płacę bo wolę na darmowym zaparkowac i się przejść niż dać kase na zlodzieji.
  • Aha, to forum jest dostępne z menu znajdującym sie na www.zkm.elblag.com.pl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Cock-Tail(2012-06-05)
  • Bardzo dobry artykuł, ja też miałam niemiły kontakt z panem z biura gdy poszłam złożyć reklamację. Wyszłam z banku o 10.03 i za wycieraczką znalazłam mandat ( za te głupie trzy min). Pan z biura tak się mądrzył, dawał nawet mi rady zamiast anulować mandat. Zapłaciłam, chociaż do tej pory czuję się oszukana.
  • może trzeba pieniążek zaznaczyć klejem szybkoschnącym żeby można było udowodnić że to nasz grosik
  • njalepiej lakierem do paznokci w nietypowym kolorze. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pilotka(2012-06-06)
  • Miałem również do czynienia z awarią parkomatu - po wrzuceniu monet zamarzł :) było to zimą, więc się nie zdziwiłem. Po rozmowie telefonicznej i podaniu numeru rejestracyjnego samochodu, oraz lokalizacji parkomatu obsługa poinformowała mnie, że mogę stać opłacone 30 minut. Bez biletu, bez marudzenia, bez reklamacji, bez dodatkowych kosztów (rozmowa na stacjonarny darmowa w moim abonamencie). Odbyło się to tak, jak powinno w momencie awarii parkomatu. Jak klient drze ryja, to nic przez telefon nie załatwi, bo obsługa klienta staje okoniem.
  • Tacy są w ZBK, "krzyczą ma nich klienci, sie awanturują, może krawaty wprowadzić?
  • A skąd adamb wiesz, ze ktos tam "darł ryja" :-O Pewnie tak było, bo koles wygląda na szajbusa czepiając sie o 2zł, ale ty nie możesz tego przecież wiedzieć. Moze jesteś w tej sprawie zoriętowany?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kama25(2012-06-06)
  • dość często korzystam z tych parkingów ale podobny problem napotkałem po raz pierwszy dopiero jakiś czas temu. parkomat chyba się zaciął - pomimo wrzucenia 2zł nic nie było na wyświetlaczu. dlatego zadzwoniłem pod podany numer - pan który odebrał, grzecznie przeprosił za kłopot - to tylko urządzenie i niestety czasem zdarzy się drobna awaria - zapytał czy mogę wrzucić kolejną monetę (np. 10 groszy) i następnie anulować całą operację. jeśli nie mogę tego zrobić - za kilka minut pojawi się serwisant. przystałem na propozycję, odzyskałem wrzucone wcześniej 2 zł i 10 groszy. po raz kolejny spróbowałem wydrukować bilet i. .. już było OK. dlatego nie zgadzam się z oskarżeniami o brak kultury i arogancję. .. styl wypowiedzi, moim zdaniem, dowodzi raczej że to raczej autora można w ten sposób opisać
  • Ja normalnie zaczęłam z "sympatyczną Panią" rozmawiać nt popsutego parkomatu. Ona zachowywala się niewłaściwie a mianowicie: oceniała sytuację nie pytając o fakty, snuła domysły a ton, którym mówila byl lekceważący. To uważam, jest nieprofesjonalne, ponieważ ludzie są różni a Ona po to tam jest, żeby umieć rozmawiać z każdym a nie tylko z miłymi ludźmi. Jest od rozwiązania problemu a nie od nasilania. Uważam najzwyczajniej w śwecie, że skoro kobieta daje w rozmowie telefonicznej sie ponieść emocjom (jakkolwiek by klient jej nie prowokował) to się po prostu nie nadaje do tego stanowiska i tyle. Albo szef wysle ją na szkolenie interpersonalne albo za chwilę będzie płacil jej za chorobowe (bo emocje tak silne wplywają na stan zdrowia). No a tak naprawde ta Pani daje świadectwo firmie. .. i to chyba wyczerpuje temat.
  • @Kama25: na pewno zoriĘtowany
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    stop analfabetom(2012-06-06)
Reklama