Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 19-01-2018, imieniny Henryka, Mariusza
 
Rek

UWAGA!

Jak to napisać?

Elbląskie Centrum Organizacji Pozarządowych zaprasza 20 oraz 21 stycznia w godz. 11-15 wszystkie organizacje społeczne na dwa moduły szkoleniowe z zakresu sporządzania sprawozdań finansowych i merytorycznych.

Adresatem szkoleń są osoby, które stają przed problemem sporządzenia sprawozdania finansowego i merytorycznego za 2009 r. oraz ci, którzy napotkali problemy podczas tworzenia sprawozdań i potrzebują wsparcia. Do udziału w szkoleniu Centrum Organizacji Pozarządowych szczególnie zaprasza rodzime organizacje społeczne oraz organizacje z powiatu elbląskiego.
     Spotkania odbędą się w siedzibie Centrum przy ul. Stefczyka 7/8 w Elblągu.
     Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie kart zgłoszeniowych znajdujących się na stronie Centrum w zakładce Aktualności/szkolenia na adres szkolenia@cop.elblag.pl bądź faxem 55 643 43 12. Zgłoszenia przyjmowane będą do 15 stycznia, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
     
     Zadanie jest współfinansowane przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach rządowego Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich oraz ze środków Urzędu Miejskiego w Elblągu.
     Więcej informacji na temat szkoleń można uzyskać na stronie internetowej Centrum http://www.cop.elblag.pl/.
     

Kamila Wałachowska, COP
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama