Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 27-04-2018, imieniny Zyty, Teofila
 

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Jak zaplanować strategię SEO na rok 2017?

 
Elbląg, Jak zaplanować strategię SEO na rok 2017?

Branża SEO jest tak dynamiczna, że każdy następny rok przynosi nowe trendy i nowinki, które decydują o tym, czy dana firma będzie o krok przed (czyli w tym przypadku nad) konkurencją, czy też stanie się mniej widoczna. Zapoznaj się z najważniejszymi aspektami, na które musisz zwrócić uwagę, aby poprawić widoczność swojej strony w 2017 roku.

Zidentyfikuj kierunki, w których zmierza SEO
     Dobrym wyznacznikiem intencji Google (bo przede wszystkim na tej wyszukiwarce musisz skupić się działając w Polsce) są nowe funkcjonalności dodawane w wynikach wyszukiwania. Direct Answers, zmiany w wyświetlaniu reklam AdWords, rozbudowa snippetów (czyli pojedynczych wyników wyszukiwania) o kolejne dodatkowe elementy, nacisk na szybkość docierania do odpowiedzi i szybkość działania stron – czyli szeroko pojęty user experience.
     Optymalizując swoje działania pod kątem SEO pamiętaj, żeby robić to zarówno pod kątem wyników desktopowych, jak i mobile. W 2016 roku po raz pierwszy w historii więcej ruchu w internecie pochodziło z urządzeń mobilnych niż desktopowych.
     Wśród trendów, na które w najbliższych latach będzie kładziony nacisk znajdują się także machine learning i wyszukiwanie głosowe – warto już teraz zastanowić się, w jaki sposób możesz wykorzystać te nowinki, aby być krok przed konkurencją.
     Tak długo, jak upewniasz się że Twoja strategia SEO zmierza w tym samym kierunku co zamiary wyszukiwarki – jesteś na dobrej drodze.
     Zidentyfikuj cele, jakie Twoja firma stawia przed strategią SEO
     Oczywistym celem jest zwiększenie zysków z działalności firmy. Łatwo jednak stracić ten cel z oczu i skupić się na pozycjach na wybrane słowa kluczowe, ruchu z wyników organicznych nie sprawdzając jednak, czy działania te mają faktycznie pozytywny wpływ na zyski firmy. Nie każdy ruch z wyszukiwarki jest wart tyle samo i nie wszystkie słowa mają taki sam potencjał komercyjny.
     Inne przykładowe cele, które możesz realizować z wykorzystaniem strategii SEO to zmniejszenie jednostkowego kosztu pozyskania klienta, wzrost ruchu (niezależnie od jego jakości, co ma sens w przypadku stron, których model biznesowy wymaga skali i/lub przychody pochodzą z zasięgowych kampanii reklamowych).
     
     Stwórz mapę treści

     Zacznij od identyfikacji tematyk i konkretnych słów kluczowych, na które chcesz uzyskać widoczność. Zaplanuj, które adresy chcesz umieścić na najwyższych pozycjach w rankingu dla wspomnianych fraz. Pamiętaj, że skuteczne SEO nie zawsze musi oznaczać najwyższe pozycje Twojej strony internetowej. Swoje cele możesz osiągnąć zajmując wysokie miejsce w tzw. „mapkach Google”, umieszczając na pierwszej pozycji link do swojego fanpage czy optymalizując zajmującą wysokie pozycje wizytówkę firmy w wiarygodnym branżowym katalogu.
     Gdy już zidentyfikujesz słowa kluczowe i strony, zaplanuj treści, które stworzysz, aby osiągnąć cel.
     
     Zaplanuj szczegóły

     Podziel działania na konkretne projekty, dla każdego określając szczegółowe działania, planując, kto je przeprowadzi i w jakim czasie. - Nawet najlepsza strategia SEO nie przyniesie skutku, gdy na poziomie operacyjnym nie zostanie wdrożona w odpowiedni sposób, przez kompetentny zespół – podkreśla William Holeksa z agencji Internetum.
     
     Śledź postępy

     Pamiętaj, aby na bieżąco śledzić postępy realizacji strategii i efekty, jakie przynosi. Śledzenie ruchu, ogólnej widoczności domeny, a także budżetu finansowego i czasowego projektu to działania, które „na ostatniej prostej” mogą zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu Twoich działań.      


     --------------------- artykuł sponsorowany ----------------------

.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl