Piątek 19-10-2018, imieniny Jana, Pawła
 

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Jak zaplanować strategię SEO na rok 2017?

 
Elbląg, Jak zaplanować strategię SEO na rok 2017?

Branża SEO jest tak dynamiczna, że każdy następny rok przynosi nowe trendy i nowinki, które decydują o tym, czy dana firma będzie o krok przed (czyli w tym przypadku nad) konkurencją, czy też stanie się mniej widoczna. Zapoznaj się z najważniejszymi aspektami, na które musisz zwrócić uwagę, aby poprawić widoczność swojej strony w 2017 roku.

Zidentyfikuj kierunki, w których zmierza SEO
     Dobrym wyznacznikiem intencji Google (bo przede wszystkim na tej wyszukiwarce musisz skupić się działając w Polsce) są nowe funkcjonalności dodawane w wynikach wyszukiwania. Direct Answers, zmiany w wyświetlaniu reklam AdWords, rozbudowa snippetów (czyli pojedynczych wyników wyszukiwania) o kolejne dodatkowe elementy, nacisk na szybkość docierania do odpowiedzi i szybkość działania stron – czyli szeroko pojęty user experience.
     Optymalizując swoje działania pod kątem SEO pamiętaj, żeby robić to zarówno pod kątem wyników desktopowych, jak i mobile. W 2016 roku po raz pierwszy w historii więcej ruchu w internecie pochodziło z urządzeń mobilnych niż desktopowych.
     Wśród trendów, na które w najbliższych latach będzie kładziony nacisk znajdują się także machine learning i wyszukiwanie głosowe – warto już teraz zastanowić się, w jaki sposób możesz wykorzystać te nowinki, aby być krok przed konkurencją.
     Tak długo, jak upewniasz się że Twoja strategia SEO zmierza w tym samym kierunku co zamiary wyszukiwarki – jesteś na dobrej drodze.
     Zidentyfikuj cele, jakie Twoja firma stawia przed strategią SEO
     Oczywistym celem jest zwiększenie zysków z działalności firmy. Łatwo jednak stracić ten cel z oczu i skupić się na pozycjach na wybrane słowa kluczowe, ruchu z wyników organicznych nie sprawdzając jednak, czy działania te mają faktycznie pozytywny wpływ na zyski firmy. Nie każdy ruch z wyszukiwarki jest wart tyle samo i nie wszystkie słowa mają taki sam potencjał komercyjny.
     Inne przykładowe cele, które możesz realizować z wykorzystaniem strategii SEO to zmniejszenie jednostkowego kosztu pozyskania klienta, wzrost ruchu (niezależnie od jego jakości, co ma sens w przypadku stron, których model biznesowy wymaga skali i/lub przychody pochodzą z zasięgowych kampanii reklamowych).
     
     Stwórz mapę treści

     Zacznij od identyfikacji tematyk i konkretnych słów kluczowych, na które chcesz uzyskać widoczność. Zaplanuj, które adresy chcesz umieścić na najwyższych pozycjach w rankingu dla wspomnianych fraz. Pamiętaj, że skuteczne SEO nie zawsze musi oznaczać najwyższe pozycje Twojej strony internetowej. Swoje cele możesz osiągnąć zajmując wysokie miejsce w tzw. „mapkach Google”, umieszczając na pierwszej pozycji link do swojego fanpage czy optymalizując zajmującą wysokie pozycje wizytówkę firmy w wiarygodnym branżowym katalogu.
     Gdy już zidentyfikujesz słowa kluczowe i strony, zaplanuj treści, które stworzysz, aby osiągnąć cel.
     
     Zaplanuj szczegóły

     Podziel działania na konkretne projekty, dla każdego określając szczegółowe działania, planując, kto je przeprowadzi i w jakim czasie. - Nawet najlepsza strategia SEO nie przyniesie skutku, gdy na poziomie operacyjnym nie zostanie wdrożona w odpowiedni sposób, przez kompetentny zespół – podkreśla William Holeksa z agencji Internetum.
     
     Śledź postępy

     Pamiętaj, aby na bieżąco śledzić postępy realizacji strategii i efekty, jakie przynosi. Śledzenie ruchu, ogólnej widoczności domeny, a także budżetu finansowego i czasowego projektu to działania, które „na ostatniej prostej” mogą zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu Twoich działań.      


     --------------------- artykuł sponsorowany ----------------------

.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl