UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Apogeum dlugosci kolejki do kas osiagnieto w sobote, jak wiele osob chciali jechac do Krolewa Malborskiego na Air Day... byli tacy co w kolejce stali 60minut. Dlugosc kolejki siegala nawet 100osob.... i tylko 1 kasa czynna. Szok. Zmierzylem rowniez szybkosc sprzedazy biletow dla 1 osoby bezposrednio przy kasie: srednio sprzedawano bilet w czasie 1min 30 sek. do 3 minut dla jednej osoby. Ale komuna !!!
  • Ludzie, kupujcie bilety przez internet. Szybko i przyjemnie, nie trzeba nawet drukować (ale można), wystarczy ściągnąć bilet w formacie pdf na smartfona i pokazać konduktorowi kod QR do zeskanowania.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    27
    Piotr89(2018-06-11)
  • RobertKoliński @Piotr89 - Zakup biletów przez internet nie załatwia sprawy, bo nawet pomimo nabycia biletu w sieci czasem trzeba też dokupić miejscówkę w kasie biletowej (tak jest np. w przypadku biletów weekendowych na IC, z których często korzystam). Organizacja kas biletowych w Elblągu to jest zwykły skandal i winę za taki stan rzeczy ponosi PKP, które są podmiotem zwyczajnie nieudolnym. Kasjerki dwoją się i troją, ich pracy nie mam nic do zarzucenia, ale za ten brak wyobraźni i zwykłą bezmyślność (oraz oszczędzanie na pracownikach i komforcie pasażerów) zarządu tej firmy, to ktoś jednak powinien polecieć ze stołka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    38
    3
    RobertKoliński(2018-06-11)
  • @RobertKoliński - Polregio nie należy do PKP, a to Polregio odpowiada za brak czynnej kasy.
  • RobertKoliński Zgadza się, tylko należy pamiętać, że PolRegio to jest Agencja Rozwoju Przemysłu (która jest właścicielem PR), a którą z kolei zarządzają od 2016 r. prezes od Fundacji Republikańskiej (protegowany PiS i prezydenta Długopisa) wraz z wiceprezesem filozofem po KUL-u (protegowanym PiS i prezydenta Długopisa) - jak bardzo by człowiek nie chciał uciekać w tematy polityczne, to one same wychodzą, kiedy rzeczywistość zaczyna skrzeczeć. To jest po prostu kolejny efekt "dobrej zmiany", może ten przykład z życia i lokalnego podwórka da w końcu obywatelom do myślenia;
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    3
    RobertKoliński(2018-06-11)
  • @Piotr89 - cholera, a co to smartfon, czy ja go muszę mieć?
  • @Piotr89 - Powiedz to komuś po 60tce. .Niektórzy nie mają komputera w domu, nie mówiąc o internecie.
  • @Piotr89 - A jak ci siądzie bateria podczas kilkugodzinnej podróży (przecież prąd w pociągu elektrycznym to nadal luksus) to pokażesz w kolejnym pociągu konduktorowi głupią minę? Nie wiem w czym problem, żeby w pociągu był biletomat. .. Łącznośc bezprzewodowa w nizinnym kraju to raczej nie problem. .A nawet przewodowa bo przecież jest TK Telekom;) PS. Sama technologia jest ok, ale jej wdrażanie bardzo ułomne. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    pasażerek(2018-06-11)
  • @Piotr89 - gnije ze robaki cie minusuja za slowa prawdy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    sebaaaa(2018-06-11)
  • @pasażerek - problem moim zdaniem nie do konca jest w kasach tylko w ludziach. Ja kupuje bilet srednio 30 sekund - tyle trwa drukowanie i zaplacenie. Gdyby kazdy tak działał to kolejka byłaby z 10x mniejsza, a z tego co zaobserwowalem to ludzie stoją przy oienku 3-5 minut pytajac o jakies szczegoly ktore sami mogliby sprawdzic duzo wczesniej. Bilet zawsze mozna kupic przez internet i wydrukowac(np w bibliotece)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    9
    sebaaaaaaaaaaaaaaaa(2018-06-11)
  • @Piotr89 - czy ty zrozumiesz że nie każdy ma takie możliwośći mądralo
Reklama